Ja jeg har købt samsung skærmen, jeg for den på mandag d. 27 November 2006 forhåbentligt hvis alt går vel

.
Ja elgiganten har den, spørgsmålet er bare om de bliver ved at have den, jeg vil ringe til El-Giganten for at hører om det er noget de bliver ved med at have, eller de også er en del af det her store parti som er kommet til Fona kæden og El-Giganten, dette har jeg dog ikke undersøgt.
Jamen jeg tror egentlig MAestro skærmen er en ok skærm, det var den ihvertfald da jeg så den nede i Fona, men slog den lidt væk også pga, Packard Bell egentlig er skide kendt for at lave skærme, ikke at den så ikke er god nok, men jeg er lidt fanatikker af at købe noget af firmaer der er vandt til at have hænderne i noget de kender til og har gjort det i mange år.
Samt grunden til samsung skærmen er nok også lidt, at det er de bedste fladskærms tv jeg har set, så jeg har sådan lidt de ved sgu hvad de laver.
Samt jeg kan godt forstå at i kan lide viewsonic, samt som jeg også har skrevet, det er lidt hvad man føler for, da den ene har den ene fejl og den anden har den anden fejl, så spørgsmålet er nok lidt hvad man kan leve med.
Med hensyn til design giver jeg jer ret den med IPOD docking station og piano lak den er sørme flot og lækker må jeg sige, men jeg tror nu bare ikke højttalerne i skærmen er noget værd at kikke på, så spørgsmålet er om man vil betale det ekstra for det, selvom det kun er en 500 mand ca, i forskel.
MEn igen er design og man kan leve med de fejl de har, så er det bare at tage et valg, jeg syntes personligt det har været enormt svært for mig at tage et valg, da jeg slet ikke syntes det er nemt at købe en skærm idag, der er så mange fordele og ulemper ved alle skærme, at jeg faktisk syntes det er enormt svært og enormt træls, at skulle vælge imellem skærmene.
Men jeg tog et valg på baggrund af det jeg fandt ud af ude i butikkerne og det jeg fik at vide derude, samt jeg kunne ikke leve med viewsonics fejl der hed med at skifte opløsning engang imellem for at fjerne en fejl, men igen det er jo ikke engang sikkert at fejlen er på den skærm man så for, men hvem ved, det kan også være den er værre, så jeg turde ikke løbe den chance også valgte jeg Samsung skærmen.