13 aug 2010, 23:46
Som så mange andre kunne jeg godt bruge lidt hjælp til mit valg af TV-fladskærm. Jeg har været fast læser her på flatpanels.dk gennem længere tid, og føler mig efterhånden så kompetent, at jeg faktisk kan formulere et spørgsmål.
Well, jeg vil gerne have en skærm, der er mellem 46” og 55”, og som helst skal holde sig et sted mellem 15 og 20.000 kroner.
Jeg er pisseligeglad med 3D, fancy design og andet lir jeg ved, jeg ikke kommer til at få brug for. En fladskærm der viser film og almindeligt tv optimalt er hvad jeg er ude efter – intet andet!
Men hvad dælen skal jeg vælge. Skal det være Panasonics VT20, LG Infinia, Samsungs C8705 eller måske noget helt helt andet?
Er plasma bare det helt rigtigt, hvis man går efter det bedste billede?
Hvor dælen finder jeg det bedste billede til film og almindeligt TV.
Jeg håber, der er nogle venlige sjæle, der kan hjælpe mig i denne tvivlens stund
Lasse
Well, jeg vil gerne have en skærm, der er mellem 46” og 55”, og som helst skal holde sig et sted mellem 15 og 20.000 kroner.
Jeg er pisseligeglad med 3D, fancy design og andet lir jeg ved, jeg ikke kommer til at få brug for. En fladskærm der viser film og almindeligt tv optimalt er hvad jeg er ude efter – intet andet!
Men hvad dælen skal jeg vælge. Skal det være Panasonics VT20, LG Infinia, Samsungs C8705 eller måske noget helt helt andet?
Er plasma bare det helt rigtigt, hvis man går efter det bedste billede?
Hvor dælen finder jeg det bedste billede til film og almindeligt TV.
Jeg håber, der er nogle venlige sjæle, der kan hjælpe mig i denne tvivlens stund
Lasse