11 aug 2010, 22:52
Hey. Ville høre om den nye xbox 360 slim er støjsvag for der er igen tvilv om at den gamle larmede meget.
trykkertor skrev:Den er MEGET stille.Ok vil du sige at den er bedre end en ps3?
Knapt nok lyd i det hele.
Kan virkelig anbefales.
trykkertor skrev:Sådan er min rangering på støj.Men skal jeg vælge en xbox 360 slim eller en ps3 slim?
Fra mest larmende til mindst larmende.
1. Xbox 360 fra launch-perioden 2005-06.
2. PS3 tykke
3. Xbox fra medio 2006 mod 2010.
4. PS3 slim
5. Xbox 360 Slim fra juni 2010->
Jeg har haft punkt 1.
Har nu punkt 2. og 3.
En kammerat har punkt 4 og 5.
Hans nye Xbox er meget stille. Knapt hørbar.
Men både for såvel PS3 som Xbox360 så er der individuelle forskeller i samme parti.
Da vi købte vores Xbox 360 ved Launch larmede hans meget mere end min.
Da min fik red ring of death havde jeg en låne-XBox.
Den larmede mindre end den nye Xbox jeg fikk i 2007.
Min Xbox fra 2007 larmer meget mindre end min PS3 tyk fra Launch.
Jeg vurderer virkelig at købe nye Xbox Slim fordi den larmer mindre, har større harddisk, og et smukkere design.
Men skal jeg vælge en xbox 360 slim eller en ps3 slim?Det vil jeg godt give dig svaret på, hvis du vil fortælle mig, om jeg skal købe en pære, eller en banan?
Fencker skrev:Hvis du i forvejen har en Blu-Ray afspiller, så mener jeg ikke at der er mange fordele tilbage til ps3'eren, ud over de spil som ps3 har eneret på.¨
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.