Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af metallica2
Hey. Ville høre om den nye xbox 360 slim er støjsvag for der er igen tvilv om at den gamle larmede meget.
Af trykkertor
Den er MEGET stille.
Knapt nok lyd i det hele.
Kan virkelig anbefales.
Af metallica2
trykkertor skrev:Den er MEGET stille.
Knapt nok lyd i det hele.
Kan virkelig anbefales.
Ok vil du sige at den er bedre end en ps3?
Af Ponduus
Jeg synes nu stadig der er lyd i en Xbox Slim. Den larmer dog mindre end den gamle Xbox - heldigvis.

Jeg synes ikke der er nogen nævneværdig forskel støjmæssigt på de to Slim konsoller. Begge larmer mindre end de ældre modeller.
Af trykkertor
Sådan er min rangering på støj.
Fra mest larmende til mindst larmende.

1. Xbox 360 fra launch-perioden 2005-06.
2. PS3 tykke
3. Xbox fra medio 2006 mod 2010.
4. PS3 slim
5. Xbox 360 Slim fra juni 2010->

Jeg har haft punkt 1.
Har nu punkt 2. og 3.
En kammerat har punkt 4 og 5.
Hans nye Xbox er meget stille. Knapt hørbar.

Men både for såvel PS3 som Xbox360 så er der individuelle forskeller i samme parti.
Da vi købte vores Xbox 360 ved Launch larmede hans meget mere end min.
Da min fik red ring of death havde jeg en låne-XBox.
Den larmede mindre end den nye Xbox jeg fikk i 2007.

Min Xbox fra 2007 larmer meget mindre end min PS3 tyk fra Launch.

Jeg vurderer virkelig at købe nye Xbox Slim fordi den larmer mindre, har større harddisk, og et smukkere design.
Af metallica2
trykkertor skrev:Sådan er min rangering på støj.
Fra mest larmende til mindst larmende.

1. Xbox 360 fra launch-perioden 2005-06.
2. PS3 tykke
3. Xbox fra medio 2006 mod 2010.
4. PS3 slim
5. Xbox 360 Slim fra juni 2010->

Jeg har haft punkt 1.
Har nu punkt 2. og 3.
En kammerat har punkt 4 og 5.
Hans nye Xbox er meget stille. Knapt hørbar.

Men både for såvel PS3 som Xbox360 så er der individuelle forskeller i samme parti.
Da vi købte vores Xbox 360 ved Launch larmede hans meget mere end min.
Da min fik red ring of death havde jeg en låne-XBox.
Den larmede mindre end den nye Xbox jeg fikk i 2007.

Min Xbox fra 2007 larmer meget mindre end min PS3 tyk fra Launch.

Jeg vurderer virkelig at købe nye Xbox Slim fordi den larmer mindre, har større harddisk, og et smukkere design.
Men skal jeg vælge en xbox 360 slim eller en ps3 slim?
Af Martin Sjøstrand
Men skal jeg vælge en xbox 360 slim eller en ps3 slim?
Det vil jeg godt give dig svaret på, hvis du vil fortælle mig, om jeg skal købe en pære, eller en banan? ;)

Det jeg bare mener er, at det er jo umiddelbart ikke til at sige, medmindre det eneste du vægter er støjen?

Hvis du skal spille meget på den, skal du jo se på hvilken konsol har flest af de titler der tiltaler dig

Jeg ville vælge (og har valgt) PS3 af flere grunde. Den mest afgørende... en meget udemærket Blu-Ray afspiller. Så kommer Gran Turismo 5 til den, hvilket for mig, er nok alene til at måtte eje den konsol :p Så er der spil som Heavy Rain, Uncharted og andre, der gør at jeg syntes bedre om den, end Xbox... men det er jo meget individuelt hvilke spil man er til
Af Simondog
Jeg fortryder bittert at jeg ikke købte en PS3, da den kan vise bluerays

Vh Simon
Af metallica2
Altså på den ene side vil jeg MEGET gerne spille online. Og Xboxen har inbygget Wifi og den er meget bedre til at spille online en Ps3eren.

Jeg synes Xbox 360 Slim er meget stilet i forhold til Ps3eren.

Men hvilken er konsollerne er der flest skydespil til?

Og nu ved jeg ikke om man kan tilslutte et 5.1 Surroundsound til Ps3 Slim men det kan man på en Xbox 360 direkte fra konsollen.

HJÆLP JEG KAN IKKE VÆLGE :s
Af Cutter
metallica2 skrev: Og nu ved jeg ikke om man kan tilslutte et 5.1 Surroundsound til Ps3 Slim men det kan man på en Xbox 360 direkte fra konsollen.
Det kan man også på PS3'ern (B
Af Fencker
Hvis du i forvejen har en Blu-Ray afspiller, så mener jeg ikke at der er mange fordele tilbage til ps3'eren, ud over de spil som ps3 har eneret på.

Jeg syntes PS3'eren er allround en bedre multimedie maskine.

Men den nye xbox 360s er også fantastisk, rent hardwaremæssigt kun - manglende blu-ray drev... den har større spiludvalg, gode eneretsspil især Gears of War serien og Halo universet, en bedre online del, WIFI, også syntes jeg at deres kommende bevægelsessensor kamera Kinect ser ret spændende ud. Men tiden vil vise om det også virker godt nok i hverdagen.

Jeg har valgt xbox og jeg meget tilfreds med mit valg.
Af metallica2
Fencker skrev:Hvis du i forvejen har en Blu-Ray afspiller, så mener jeg ikke at der er mange fordele tilbage til ps3'eren, ud over de spil som ps3 har eneret på.
¨

Jeg køber et surroundsæt med blueray afspiller så der er ingen tvilv om at hvis der ikke er flere fordele mellem Xbox 360 Slim og Ps3 Slim udover at Ps3eren har en Blu-Ray afspiller så vælger jeg klart 360 fordi den er bedre til at spille online og den har et godt Wifi inbygget og jeg slipper for at trække kabler op på mit værelse. (det gíder jeg ikke til og det ser grimt ud.) Og ja det nye kinect har jeg set på youtube.com (trailer) ser rigtig lovende ud. Det er helt sikkert noget hardware man skal have til Xboxen når det kommer på markedet. Og hvis jeg ikke er helt galt på den mener jeg at der ikke er sådan noget hardware til Ps3eren.
Af Fencker
Og hvis jeg ikke er helt galt på den mener jeg at der ikke er sådan noget hardware til Ps3eren.
De har udviklet noget andet, der minder lidt om den som Nintendo har til wii, men skulle være mere avanceret...
Af Fencker
Glemte i øvrigt at nævne, at jeg personligt også syntes at Gamepad'en på xboxen er langt mere behagelig at spille på, hvis man spiller længe. Den ligger simpelthen bedre i hånden og føles som om den er i bedre kvalitet. Men hænder er nu engang ekstremt individuelle - så deet...