07 aug 2010, 19:41
Plasma som pc/mac skærm ok?
Jeg skal have et fladskærmstv i stuen i ca. 42". Jeg skal bruge det til Telia TV altså brevbåndstv fra en zaptorboks. Desuden skal det fungere som ekstra "stor" skærm for mine macs: MacBook og Mini skiftevis... til webgrafik m.m.
Det er vigtigt for mig med god skarphed på skærmen.
Farverne skal være naturtro...(hvillket er et vidt begreb) men ihvertfald gode
Den må endelig ikke være grumset at se på!!
Det må meget gerne være nemt og enkelt at betjene...100hz osv. er mindre væsentligt.
Er det rigtigt at Plasma ikke er godt som pc skærm?
mit budget tillader ca. 5500 kr.
Jeg har set på LG 42" LG 42LH5000 (lidt dyrt) men synes LG stod skarpest da jeg så dem hos Elgiganten -
plus de har en tilpasningsevne der gør at man ikke skal synkronisere skærmstørrelsen vist nok?
Er der nogen der har gode bud?
tusind tak hvis I vil hjælpe
Jeg skal have et fladskærmstv i stuen i ca. 42". Jeg skal bruge det til Telia TV altså brevbåndstv fra en zaptorboks. Desuden skal det fungere som ekstra "stor" skærm for mine macs: MacBook og Mini skiftevis... til webgrafik m.m.
Det er vigtigt for mig med god skarphed på skærmen.
Farverne skal være naturtro...(hvillket er et vidt begreb) men ihvertfald gode
Det må meget gerne være nemt og enkelt at betjene...100hz osv. er mindre væsentligt.
Er det rigtigt at Plasma ikke er godt som pc skærm?
mit budget tillader ca. 5500 kr.
Jeg har set på LG 42" LG 42LH5000 (lidt dyrt) men synes LG stod skarpest da jeg så dem hos Elgiganten -
plus de har en tilpasningsevne der gør at man ikke skal synkronisere skærmstørrelsen vist nok?
Er der nogen der har gode bud?
tusind tak hvis I vil hjælpe