Log ind med sociale netværk
01 aug 2010, 14:45
purtsak skrev:jeg kan ikke finde det inde på philips til 16000kr hvordan gør du migselvDet er også kun noget du kan hvis du har et login. Jeg har fået et login via mit arbejde, som giver os en klækkelig rabat på philips produkter. Jeg har lige været inde og kigge og de har 21/9 skærmen til 16000kr.
01 aug 2010, 17:54
Hvis det er rigtigt at Flatpanels er igang med at teste den nye 21:9 kan man jo afvente testen, hvor stor forskel er der på den nye og den gamle ?
xcardman skrev:Men den nye model koster vil langt over 20.000Jeg forstår godt dilemaet - den nye model kommer sikkert til at ligge over de 30k - måske varer det en rum tid inden man kan få en 21:9 til en fornuftig penge. Hertil fik denne 21:9 jo rigtig gode anmeldelser.
kommer også an på størrelse
fatter godt nok ikke man vil købe deres gamle model
men held og lykke med dit valg
Hvis det er rigtigt at Flatpanels er igang med at teste den nye 21:9 kan man jo afvente testen, hvor stor forskel er der på den nye og den gamle ?
01 aug 2010, 18:58
mit dilemma er at jeg synes at panasonic 65tommer er mega dyrt og samsungs 63 er ikke helt mig og lg er slet slet slet ikke mig det kan man se i min tråd hjææææælp hvoffor men så er det jo at philips kommer ind i billed med deres 56 tommer men med 21 9 svarer det til 64-65 tommer jeg skal bruge et tv til min kælder til mit hjemme bio rum så billed størelsen og at jeg kan se film fra min pc og bluray er det vigtigst og projektor gider jeg heller ikke 
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto