Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
hvor kan man komme til at se det philips 21 9 henne :D
Af Steen Bay
purtsak skrev:jaaaaaaaa hjælp :D
Tålmodighed.. platpanels.dk er i fuld gang med at teste det. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er 8605 vi har inde. Ikke den nye cinema-model.
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Med et login til Philips' hjemmeside, er prisen inkl. moms 16.000 kr. for et 56PFL9954H.
Af Steen Bay
yakken skrev:Det er 8605 vi har inde. Ikke den nye cinema-model.
Når man på startsiden klikker på "Tests (vis alle)", så står der i toppen under "kommende flatpanels tests" at det nye Philips Cinema 21:9 format TV er modtaget..
Af JA
Kan vi få en bekræftigelse på om den nye 21:9 er modtaget ! Det ville jo være flot af Flatpanels at være så tidelig ude med en test.
Af purtsak
jeg kan ikke finde det inde på philips til 16000kr hvordan gør du migselv
Af alexander89
purtsak skrev:jeg kan ikke finde det inde på philips til 16000kr hvordan gør du migselv
Det er også kun noget du kan hvis du har et login. Jeg har fået et login via mit arbejde, som giver os en klækkelig rabat på philips produkter. Jeg har lige været inde og kigge og de har 21/9 skærmen til 16000kr. :)
Af xcardman
Men den nye model koster vil langt over 20.000
kommer også an på størrelse
fatter godt nok ikke man vil købe deres gamle model
men held og lykke med dit valg
Af JA
xcardman skrev:Men den nye model koster vil langt over 20.000
kommer også an på størrelse
fatter godt nok ikke man vil købe deres gamle model
men held og lykke med dit valg
Jeg forstår godt dilemaet - den nye model kommer sikkert til at ligge over de 30k - måske varer det en rum tid inden man kan få en 21:9 til en fornuftig penge. Hertil fik denne 21:9 jo rigtig gode anmeldelser.

Hvis det er rigtigt at Flatpanels er igang med at teste den nye 21:9 kan man jo afvente testen, hvor stor forskel er der på den nye og den gamle ?
Af purtsak
jeg venter da os lige og ser hvad den nye kommer til at koste
Af purtsak
mit dilemma er at jeg synes at panasonic 65tommer er mega dyrt og samsungs 63 er ikke helt mig og lg er slet slet slet ikke mig det kan man se i min tråd hjææææælp hvoffor men så er det jo at philips kommer ind i billed med deres 56 tommer men med 21 9 svarer det til 64-65 tommer jeg skal bruge et tv til min kælder til mit hjemme bio rum så billed størelsen og at jeg kan se film fra min pc og bluray er det vigtigst og projektor gider jeg heller ikke :)