Log ind med sociale netværk
10 nov 2006, 21:31
Det virker som om deres leveringsdatoer er grebet ud af den blå luft. Jeg har svært ved at se hvordan en prodocent som Dell ikke kan vide hvornår de kan levere.
Det skulle ligge passe at Skærmen dukkede op Juleaften, det bærer i hvert fald efterhånden derhen af.
Jeg klager normalt ikke over leveringstider, men bliver den udskudt en gang mere skal de nok få et brev i hovedet fra mig.
Det skulle ligge passe at Skærmen dukkede op Juleaften, det bærer i hvert fald efterhånden derhen af.
Jeg klager normalt ikke over leveringstider, men bliver den udskudt en gang mere skal de nok få et brev i hovedet fra mig.
11 nov 2006, 10:13
Ja, det er jo totalt håbløst. Desværre er 2407WFP nok så populær at der er løbet mange ordrer ind på den. Det er ikke sikkert at DK er det eneste sted der køres kampagne i Europa, men man skulle dog stadig mene at de som verden 2. største producent havde lidt bedre styr på logistikken.
11 nov 2006, 14:57
yakken skrev:Ja, det er jo totalt håbløst. Desværre er 2407WFP nok så populær at der er løbet mange ordrer ind på den. Det er ikke sikkert at DK er det eneste sted der køres kampagne i Europa, men man skulle dog stadig mene at de som verden 2. største producent havde lidt bedre styr på logistikken.Jeg kiggede på dell.co.uk og dell.de den anden dag for at tjekke priserne på 2007wfp ud. Det ser ud til at prissætningen er tilsvarende til hver en tid.
16 nov 2006, 21:45
Jeg fik en dejlig overraskelse i dag da Dell sendte en e-mail om at skærmen nu er afsendt fra deres europæiske fabrik 
Nogen der ved ca. hvor lang tid der plejer at gå fra man får den mail til de forsøger at levere?
Nogen der ved ca. hvor lang tid der plejer at gå fra man får den mail til de forsøger at levere?
16 nov 2006, 21:57
Du skulle gerne have et link til track & trace hos Dell sammen med den mail. Der kan du se hvornår den vil blive forsøgt leveret.
17 nov 2006, 19:35
Ja mit track & trace link virkede ikke hverken i går eller i formiddags, så jeg fik mig også en glædelig overraskelse tidligere i dag da jeg modtog skærmen.
Jeg har pakket den ud men glemte på vej ud af døren helt at se efter hvilken revision det er - det bliver først på søndag jeg kan afgøre det da jeg først kommer hjem igen der.
Jeg har pakket den ud men glemte på vej ud af døren helt at se efter hvilken revision det er - det bliver først på søndag jeg kan afgøre det da jeg først kommer hjem igen der.
25 nov 2006, 19:01
Jeg glemte helt at skrive at jeg har undersøgt skærmen og at det er revision A03.
Umiddelbart synes jeg godt at jeg kan ane banding problemet i nogle tilfælde, men jeg har ikke undersøgt det i detaljer og det er ikke nok til at jeg vil prøve at få byttet/returnere en ellers dejlig skærm (uden pixelfejl iøvrigt).
Umiddelbart synes jeg godt at jeg kan ane banding problemet i nogle tilfælde, men jeg har ikke undersøgt det i detaljer og det er ikke nok til at jeg vil prøve at få byttet/returnere en ellers dejlig skærm (uden pixelfejl iøvrigt).
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto