Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Eky68
Så er min også udskudt igen, for 4. gang. Denne gang til d. 4/12. Det gi'r indtil videre 8 ugers leveringstid.
Af nerdalmighty
Det virker som om deres leveringsdatoer er grebet ud af den blå luft. Jeg har svært ved at se hvordan en prodocent som Dell ikke kan vide hvornår de kan levere.

Det skulle ligge passe at Skærmen dukkede op Juleaften, det bærer i hvert fald efterhånden derhen af.

Jeg klager normalt ikke over leveringstider, men bliver den udskudt en gang mere skal de nok få et brev i hovedet fra mig.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, det er jo totalt håbløst. Desværre er 2407WFP nok så populær at der er løbet mange ordrer ind på den. Det er ikke sikkert at DK er det eneste sted der køres kampagne i Europa, men man skulle dog stadig mene at de som verden 2. største producent havde lidt bedre styr på logistikken.
Af Slacker
yakken skrev:Ja, det er jo totalt håbløst. Desværre er 2407WFP nok så populær at der er løbet mange ordrer ind på den. Det er ikke sikkert at DK er det eneste sted der køres kampagne i Europa, men man skulle dog stadig mene at de som verden 2. største producent havde lidt bedre styr på logistikken.
Jeg kiggede på dell.co.uk og dell.de den anden dag for at tjekke priserne på 2007wfp ud. Det ser ud til at prissætningen er tilsvarende til hver en tid.
Af Eky68
På mig virker det som om, at de prøver at holde på kunderne, ved hele tiden at skyde leveringen i små bidder.
Hvis jeg fra starten havde vist, at der var 8 ugers leveringstid, havde jeg nok bestilt en anden skærm.
Af Kenneth Vestergaard
Jeg fik en dejlig overraskelse i dag da Dell sendte en e-mail om at skærmen nu er afsendt fra deres europæiske fabrik :)

Nogen der ved ca. hvor lang tid der plejer at gå fra man får den mail til de forsøger at levere?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du skulle gerne have et link til track & trace hos Dell sammen med den mail. Der kan du se hvornår den vil blive forsøgt leveret.
Af Eky68
Jeg fik også en glædelig overraskelse. Kl. 7 i dag d. 17/11 ankom min skærm, der ellers var udskudt til d. 4/12.
På pakken står revisin A03, men jeg har ikke pakket den ud endnu.
Af Kenneth Vestergaard
Ja mit track & trace link virkede ikke hverken i går eller i formiddags, så jeg fik mig også en glædelig overraskelse tidligere i dag da jeg modtog skærmen.

Jeg har pakket den ud men glemte på vej ud af døren helt at se efter hvilken revision det er - det bliver først på søndag jeg kan afgøre det da jeg først kommer hjem igen der.
Af Kenneth Vestergaard
Jeg glemte helt at skrive at jeg har undersøgt skærmen og at det er revision A03.

Umiddelbart synes jeg godt at jeg kan ane banding problemet i nogle tilfælde, men jeg har ikke undersøgt det i detaljer og det er ikke nok til at jeg vil prøve at få byttet/returnere en ellers dejlig skærm (uden pixelfejl iøvrigt).