Hej alle I dygtige og flinke Samsung plasma ejere her på Flatpanels. Jeg håber I kan hjælpe mig med et par svar på mine spørgsmål:
Nu begynder det her Samsung-buzz altså snart at gå mig på nerverne

! Jeg havde sidste år en B855, som efter 5 måneders forgæves reparationsforsøg blev sendt retur til Samsung. Der var BUZZ i den helt store stil

. Som mange andre var jeg utrolig glad for billedet på min B855, og jeg ville da også uden tvivl have beholdt fjernsynet, hvis jeg bare havde kunnet få en buzz-fri model. Men det viste sig desværre ikke at være muligt.
Jeg har efterfølgende, som mange andre, i mange måneder overvejet om min nye skærm skulle være Panasonic VT20 eller om jeg turde forsøge mig med Samsung igen. Jeg besluttede mig for at tro på, at en koncern i størrelse med Samsung ikke ville turde lancere en efterfølger med buzz og valgte at købe mig en PS50C7705

.
Da jeg for 10 dage siden endelig modtog mit nye TV, var det fantastisk igen at kunne se fjernsyn. Skærmen brillierer med et SUPER billede og buzzén var så svag at ingen nogensinde ville kunne blive generet af den. PERFEKT

. Men for 3 dage siden var der pludselig klart hørbar buzz fra min nye skærm. Det er stadig ikke så slemt som det var på min B855, men der er absolut ingen tvivl om at det er præcis samme lyd det handler om. Naturligvis er det slemmest ved muted lyd, tekst-tv læsning, stille scener i thrillere m.m., men det er også hørbar ved f.eks. Nyhederne og lignende programmer på normal lydstyrke. Den ligger konstant i baggrunden og hvis man er i tvivl om hvorvidt der er buzz eller ej - så forsvinder tvivlen når fjernsynet slukkes sidst på aftenen " og skuldrene falder 5 cm længere ned". Ahhh - så er der altså noget der har generet de sidste 2 timer!
Nu er jeg jo heldigvis fortsat indenfor de 14 dages returret, så skærmen ryger retur - ingen tvivl om det

. Men jeg er jo stadig i samme situation som før - det er Samsung jeg helst vil have (design, funktionalitet, billede, fjernbetjening, tykkelse m.m.m.). Men nu er jeg ikke længere sikker på om det er mig eller fjernsynet der er problemet! Findes der virkelig en PS50C7705 der INTET siger. Jeg kan se at der er nogle af jer brugere herinde, som har stemt at der absolut ingen lyd er fra jeres TV. Men jer er ikke sikker på om det skyldes at I normalt har skruet højere op for jeres lyd end jeg har eller om I bare ikke registrerer buzz lyden lige så distraherende som jeg gør? Hvis der virkelig findes en 7705 der ingenting siger, så vil jeg fortsætte til den bitre ende med at købe C7705ére til jeg finder en magen til (for det er virkelig et total lækkert fjernsyn

). Men måske jeg skal se i øjnene at det slet ikke findes og fortsætte i LCD-verdenen?