Hugoianer skrev:Måtte lige rode en del på nettet, da jeg ikke syntes det fremgik helt klart af svarene og står selv og skal have ny skærm.
Desværre ser det ud til at edbpriser.dk kun har /en skærmen på, lidt underligt at der ikke er nogen der vil konkurere lidt med /xe modellen, som ved søgning jo står til en vanvittig mer pris, næsten 4000 kr, hvilket jo kun kan skyldes manglede konkurrence
/en er mpeg-2 T/C Hvilket betyder at T snart er død og C kun kan vise standard digital "spejling" da HD kanalerne bliver pakket i mpeg-4.
/xe er mpeg-4 T/C
ok, nu skal jeg lige rette mig selv her efter en lang chat med Samsung. 
P2770HD har mpeg 4 T/C uanset om det er en /EN eller en /XE model, softwaren i /EN modellerne er dog anderledes og derfor virker mpeg 4 ikke i DK, snak lige om handelsbariere her, derudover så, som flere også har omtalt, så understøtter de ikke HD kanalerne, nogen af dem, selvom det er mpeg-4, dette kunne jeg desværre ikke få uddybende svar på, så det store spørgsmål er om softwaren kan ændres i en /en udgave eller om man vil bruge små 4000 kr på en /xe udgave som ikke en gang kan vise de spejlede HD kanaler fra yousee ?  Jeg personligt er nu mere forvirret en inden jeg begynde at kigge efter ny skærm.  Ville helst have haft en T260HD/xe model, som jeg også blev opfordret til at købe af samsung medarbejderen, problemet er så bare at den model sælger de ikke mere. ;-(