19 jul 2010, 15:48
Har man først set en af de tynde Samsung på en væg, er der no going back..
JesperSorensen skrev:Så har jeg været ude at se følgende modeller:Ja det er ikke til at forstå at Panasonic ikke fatter det med stikkene.. Det, kombineret med tykkelsen og ja, så designet generelt, gør osse at jeg fravælger Pana.. Det er en ommer.!!
Samsung UE46C7705
Samsung PS50C7705
og et Panasonic Plasma anbefalet af gutten i HIFIKlubben.
Det kan godt være at Plasma kan lave sort.. men LED kan fandme lave LYS!!, det dur bare når der er sollys på, der står plasma altså af i forhold til.
Hvilket giver så det bedste billede?, det kommer vist an på øjnene der ser på det, begge giver et lækkert billede, i mine øjne er plasma'en lidt lyssvag i forhold til LED, til gengæld er billedet mere homogent og det er 2000kr billigere og man får et 50" i stedet for 46"...
Hvad vælger jeg så?
Jeg tror det ender med et plasma.. og hvorfor så det?, jo, fordi, godtnok kan LED lave lys, men der er faktisk også en del lys i plasma c7 fra samsung, faktisk ligeså meget som i c8.. c8 har bare ikke PVR, desværre.
Hvor blev så ikke panasonic?
Panasonic havde måske et bedre billede (jeg kunne ikke se det), men for fanden da.. hvorfor laver man et tyndt TV og så laver man så stikkene vender bagud!!! (Ja.. det er faktisk grunden til at det ikke bliver det.. så kan de fandme lære det
Tak for alles input
Har man først set en af de tynde Samsung på en væg, er der no going back..