Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kozz
Der er sgu stadig vrøvl med min :(( Lyden faldt ud 2 gange, under en film jeg lige har set. Øv, hvad fanden nu?

Jeg vil helst have en Sony afspiller, da mit tv også er Sony O_O
Af reaper24
har i overvejet samsungs nye bd afspiller?:)
Af Long John89
Kozz skrev:Der er sgu stadig vrøvl med min :(( Lyden faldt ud 2 gange, under en film jeg lige har set. Øv, hvad fanden nu?

Jeg vil helst have en Sony afspiller, da mit tv også er Sony O_O
Okay, det lyder da ikk så godt... Må lige se at få afprøvet min en af de kommende dage så... Fordi det kan da ikk passe at de har lagt ny firmware som ikk hjælper noget som helst... O-O

---------------------------------------------------------------

Nææh, har jeg ikk overvejet, har det på samme måde som Kozz, det sgu rart at det hele er af det samme mærke... :)
Af Kratz
Det har de også brokket sig en del over ovre på WhatHifi.
Efter sigende skulle Sony være på vej med endnu en update, så forhåbentlig virker den bedre end første update.
Af Long John89
Har lige set en hel film på afspilleren.... Så ser ud til at det har hjulpet på min, med den firmware-opdatering... :)
Af Kozz
Okay, hvad gør jeg så nu? Venter på endnu en firmware update, eller finder en anden afspiller?

Jeg vil nu så gerne have en Sony, så skidtet passer lidt sammen. Den lille Sony 370 er ret hurtig, til at starte en film og det er vist ikke alle afspillere, selv her i 2010. Bedre DVD billede kvalitet, kan man vel alligevel ikke få, i den lave pris ende.
Af Long John89
Du kunne måske prøve at ringe ind til Sony, nu hvor de har "erkendt" der et problem, for at høre hvad de har at sige til at deres firmware-update ikke har virket...

Eller du kan vel osse gå til din forhandler og bede om en ny afspiller.. bare for at se om du kunne være heldig at få "god" model...
------------------------------------

Men det her problem kommer til at være på alle BD-afspillere fra Sony i år, da de alle kører med nøjagtig det samme disc-drev, på nær den med 3D...
Så efterhånden som de større og dyrere modeller bliver udgivet, så må der jo osse begynde at komme flere klager ind, over problemet...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har nu prøvet af se en enkelt film på mine forældres S370'er og der var ingen problemer med lydudfald. Mere når jeg desværre nok ikke i denne omgang, men de kan jo selv melde tilbage til mig hvis de oplever problemer. Jeg har ikke opdateret med nyeste firmware på deres model.