06 jul 2010, 19:51
#106695
Jeg er lidt i ude at svømme med hensyn til mine forbrugere rettigheder.
(Har læst denne, http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=14906 men i og med at mit er en demo med nedslag i prisen står jeg lidt anderledes)
Sagen er den at jeg for snart 2 måneder siden købte en demo model af B855 plasma tv, med fuld garanti.
Prisen var helt i orden for et tv i denne kaliber, nemlig 8500 kr.
Da jeg kommer hjem og sætter det til, kommer der en sussen fra højre højtaler, som kun forsvinder ved at mute tv'et.
Jeg ringer til samsung prestige service, som mener det et mainboard og efter ca. 2 ugers vente tid kommer tekniker og reparere tv'et.
Fejlen bliver dog ikke løst og han vil lave en RMA og ombytning af tv'et.
Jeg bliv d.d kontakt at samsung representant der fortæller at tv'et bliver krediteret og afhentet inden for de næste par dage.
Jeg tager kontakt til butikken hvor tv er købt og foreligger sagen, de vender tilbage nogle timer senere og kan give mig en Pana G20 i stedet.
Det acceptere jeg dog tøvende, da det prismæssigt ligger over det jeg oprindeligt betalte for Samsung B855.
Men nu er jeg egentligt i tvivl om butikken skal skaffe et B855 eller tilsvarende model, hvis jeg ønsker dette.
Butikken får jo hele deres udgift til gamle tv, krediteret fra Samsung, uanset om jeg har købt en demo model eller ej.
Eller skal jeg tale med samsung om dette, da jeg ikke ønsker et andet tv og vildt glad for mit B855.
Er der nogle der kender til lignende tilfælde ?
(Taler lige med samsung og forbrugerstyrelsen i morgen)
(Har læst denne, http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=14906 men i og med at mit er en demo med nedslag i prisen står jeg lidt anderledes)
Sagen er den at jeg for snart 2 måneder siden købte en demo model af B855 plasma tv, med fuld garanti.
Prisen var helt i orden for et tv i denne kaliber, nemlig 8500 kr.
Da jeg kommer hjem og sætter det til, kommer der en sussen fra højre højtaler, som kun forsvinder ved at mute tv'et.
Jeg ringer til samsung prestige service, som mener det et mainboard og efter ca. 2 ugers vente tid kommer tekniker og reparere tv'et.
Fejlen bliver dog ikke løst og han vil lave en RMA og ombytning af tv'et.
Jeg bliv d.d kontakt at samsung representant der fortæller at tv'et bliver krediteret og afhentet inden for de næste par dage.
Jeg tager kontakt til butikken hvor tv er købt og foreligger sagen, de vender tilbage nogle timer senere og kan give mig en Pana G20 i stedet.
Det acceptere jeg dog tøvende, da det prismæssigt ligger over det jeg oprindeligt betalte for Samsung B855.
Men nu er jeg egentligt i tvivl om butikken skal skaffe et B855 eller tilsvarende model, hvis jeg ønsker dette.
Butikken får jo hele deres udgift til gamle tv, krediteret fra Samsung, uanset om jeg har købt en demo model eller ej.
Eller skal jeg tale med samsung om dette, da jeg ikke ønsker et andet tv og vildt glad for mit B855.
Er der nogle der kender til lignende tilfælde ?
(Taler lige med samsung og forbrugerstyrelsen i morgen)
Senest rettet af 1080P/24 07 jul 2010, 08:30, rettet i alt 1 gang.
