Log ind med sociale netværk
02 jul 2010, 10:56
Hvis du accepterede et nyt TV som ombytning, så får du jo gratis fragt fra dem af, da det er en del af omkostningerne ved reklamationen.
Hvis jeg har misforstået, og de ikke vil refundere dine fragtomkostninger for at returnere TV'et til dem pga. reklamationen, så skal du brokke dig.
De skal dække alle dine udgifter forbundet med reklamationen.
Jeg kan dog godt forstå, at de ikke vil refundere den oprindelige fragt, da det trodsalt var en udgift for dem snarere end indtægt.
Xkimo skrev:Nu blevet meddelt at jeg får pengene tilbage. dog refunderes fragten ikke.Jeg regner med, at det var din oprindelige fragtudgift, som de ikke vil refundere?
Hvis du accepterede et nyt TV som ombytning, så får du jo gratis fragt fra dem af, da det er en del af omkostningerne ved reklamationen.
Hvis jeg har misforstået, og de ikke vil refundere dine fragtomkostninger for at returnere TV'et til dem pga. reklamationen, så skal du brokke dig.
De skal dække alle dine udgifter forbundet med reklamationen.
Jeg kan dog godt forstå, at de ikke vil refundere den oprindelige fragt, da det trodsalt var en udgift for dem snarere end indtægt.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto