Log ind med sociale netværk
23 jun 2010, 12:16
Jeg har fået to opkald fra dem endda
Jeg får den leveret i morgen.
Du kan ringe til dem på 36347753
det var ihvertfald det nummer jeg blev ringet op fra
SkyBenji skrev:Nogen der har hørt fra Dachser idag onsdag...??
Jeg har fået to opkald fra dem endda
Jeg får den leveret i morgen.
Du kan ringe til dem på 36347753
23 jun 2010, 18:10
Får også min i morgen
glæder mig helt vildt til at se den.
@Joe4good- UE46C6745 kan du ikke få mere, men hvis du sender mig en pm, skal jeg sørge for et link til ue46c6005, hvis du er interisseret i denne.
9495,- med uoriginalt beslag
9995,- med originalt
@Joe4good- UE46C6745 kan du ikke få mere, men hvis du sender mig en pm, skal jeg sørge for et link til ue46c6005, hvis du er interisseret i denne.
9995,- med originalt
23 jun 2010, 20:06
Okay, damn!
Det var et problem med de gamle skærme - men jeg ved reelt ikke om det har ændret sig på de nyere skærme.
Billede burde vel være lige så skarpt gennem yousee uden boks, right?.. Jeg Har yousee kabel-tv
SkyBenji skrev:malke skrev:Til jer der har fået skærmen - hvordan går det med at programmere de digitale kanaler?Har fået den, men gennem Yousee digital boks, så kan desværre ikk hjælpe med..
Men gennem boks er billedet bare super skarp..
Okay, damn!
Det var et problem med de gamle skærme - men jeg ved reelt ikke om det har ændret sig på de nyere skærme.
Billede burde vel være lige så skarpt gennem yousee uden boks, right?.. Jeg Har yousee kabel-tv
24 jun 2010, 00:34
Venlig hilsen Joe
copper skrev: @Joe4good- UE46C6745 kan du ikke få mere, men hvis du sender mig en pm, skal jeg sørge for et link til ue46c6005, hvis du er interisseret i denne.Takker for muligheden, men så tror jeg, at jeg vælger 7705'eren, som det ser ud til snart kommer på et nyt fælleskøb.... øøøh samkøb
9995,- med originalt
Venlig hilsen Joe
24 jun 2010, 12:51
Jeg kan desværre ikke programmere de digitale kanaler - ej eller opgradere firmwaren
Og så skulle jeg lige bøvle lidt med at indstille den rette netværksid/netværksnummer - samt finde pin-koden på TV'et
Pin-koden per default er 0000 8)
lapa skrev:Jeg venter stadig spændt på fragtmanden.Mit har modelnummer ue46c6005rwxxe - så i og med det ender på xxe, burde det være nordisk.
Til jer der har modtaget skærmen, er det en nordisk model?
Jeg kan desværre ikke programmere de digitale kanaler - ej eller opgradere firmwaren
Og så skulle jeg lige bøvle lidt med at indstille den rette netværksid/netværksnummer - samt finde pin-koden på TV'et
Pin-koden per default er 0000 8)
24 jun 2010, 14:54
Der er stadig to tv tilbage til tilbudsprisen.
9495,- incl bratec slim beslag
Brug dette link, først til mølle...
http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1143
Skynd Jer.....
N.b. Skriv evt her på siden når i har bestilt :-) Tak..
9495,- incl bratec slim beslag
Brug dette link, først til mølle...
http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1143
Skynd Jer.....
N.b. Skriv evt her på siden når i har bestilt :-) Tak..
25 jun 2010, 11:07
Surround systemet jeg har kan kun tage i mod et optisk signal
yakken skrev:Jo, SPDIF er desværre begrænset i sin båndbredde, idet standarden blev udviklet længe før man havde tænkt på HD-lyd. Dvs. du kan ikke føre HD-lyd via nogen optisk forbindelse der rimer på SPDIF. Der skal du enten bruge analoge signaler og et fordekodet signal eller føre det rå digitale signal via HDMI.Ved du om man kan få en HDMI kabel konverter som kan tage HD lyd med over i et optisk kabel?
Det er ikke selve lys-delen, der er begrænsningen - man bruger trods alt lys til alle krævende dataoverførsler - men derimod hardwaren i enderne.
Surround systemet jeg har kan kun tage i mod et optisk signal
PANASONIC TX-P50G20E
BOSE CINEMATE GS II
BOSE CINEMATE GS II
25 jun 2010, 13:45
Nej, sådan en converter har jeg ikke kendskab til. Billigt kan det dog ikke blive, da enheden jo skal dekode HD-signalet og sende det videre som 5.1 kanal optisk. Dvs. der skal være lyddekoder indbygget.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto