Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SkyBenji
Har lige snakket med Dachser, og min er ankommet til Kolding idag, og de vil levere den imorgen, så tror vist jeg kører til Kolding og henter den selv idag.. !!

Kan da ikke vente til imorgen.. :-)
Af malke
SkyBenji skrev:Nogen der har hørt fra Dachser idag onsdag...??

Jeg har fået to opkald fra dem endda :)

Jeg får den leveret i morgen.

Du kan ringe til dem på 36347753 :) det var ihvertfald det nummer jeg blev ringet op fra :)
Af Assi
Jeg er også kontaktet og det leveres imorgen mellem 8-16 :-) Sweet!
Af SkyBenji
SÅ, er den afhentet i Kolding og kommet op at hænge..

Den er bare fantastisk...

Har ikke instillet den endnu, men ser helt fantasktísk ud og er bare skarp..

Glæd jer... O_O
Af copper
Får også min i morgen :) glæder mig helt vildt til at se den.

@Joe4good- UE46C6745 kan du ikke få mere, men hvis du sender mig en pm, skal jeg sørge for et link til ue46c6005, hvis du er interisseret i denne.

9495,- med uoriginalt beslag

9995,- med originalt
Af malke
Til jer der har fået skærmen - hvordan går det med at programmere de digitale kanaler?

:)
Af SkyBenji
malke skrev:Til jer der har fået skærmen - hvordan går det med at programmere de digitale kanaler?

Har fået den, men gennem Yousee digital boks, så kan desværre ikk hjælpe med..

Men gennem boks er billedet bare super skarp..
Af malke
SkyBenji skrev:
malke skrev:Til jer der har fået skærmen - hvordan går det med at programmere de digitale kanaler?

Har fået den, men gennem Yousee digital boks, så kan desværre ikk hjælpe med..

Men gennem boks er billedet bare super skarp..

Okay, damn!
Det var et problem med de gamle skærme - men jeg ved reelt ikke om det har ændret sig på de nyere skærme.

Billede burde vel være lige så skarpt gennem yousee uden boks, right?.. Jeg Har yousee kabel-tv :)
Af Joe4good
copper skrev: @Joe4good- UE46C6745 kan du ikke få mere, men hvis du sender mig en pm, skal jeg sørge for et link til ue46c6005, hvis du er interisseret i denne.

9495,- med uoriginalt beslag

9995,- med originalt
Takker for muligheden, men så tror jeg, at jeg vælger 7705'eren, som det ser ud til snart kommer på et nyt fælleskøb.... øøøh samkøb :p

Venlig hilsen Joe
Af lapa
Jeg venter stadig spændt på fragtmanden.

Til jer der har modtaget skærmen, er det en nordisk model?
Af malke
lapa skrev:Jeg venter stadig spændt på fragtmanden.

Til jer der har modtaget skærmen, er det en nordisk model?
Mit har modelnummer ue46c6005rwxxe - så i og med det ender på xxe, burde det være nordisk.

Jeg kan desværre ikke programmere de digitale kanaler - ej eller opgradere firmwaren ::l

Og så skulle jeg lige bøvle lidt med at indstille den rette netværksid/netværksnummer - samt finde pin-koden på TV'et ;;)

Pin-koden per default er 0000 8)
Af Divindragon
yakken skrev:Jo, SPDIF er desværre begrænset i sin båndbredde, idet standarden blev udviklet længe før man havde tænkt på HD-lyd. Dvs. du kan ikke føre HD-lyd via nogen optisk forbindelse der rimer på SPDIF. Der skal du enten bruge analoge signaler og et fordekodet signal eller føre det rå digitale signal via HDMI.

Det er ikke selve lys-delen, der er begrænsningen - man bruger trods alt lys til alle krævende dataoverførsler - men derimod hardwaren i enderne.
Ved du om man kan få en HDMI kabel konverter som kan tage HD lyd med over i et optisk kabel?
Surround systemet jeg har kan kun tage i mod et optisk signal ;;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, sådan en converter har jeg ikke kendskab til. Billigt kan det dog ikke blive, da enheden jo skal dekode HD-signalet og sende det videre som 5.1 kanal optisk. Dvs. der skal være lyddekoder indbygget.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17