Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jszpirt
Det ser det umiddelbart ud til. Men senest i uge 25. Jeg har lige rykket dem i dag. Priserne bliver i hvert fald ikke højere.

Jonathan
Af Fakirshag
Så ved 2tal at prisforskellen på 46 8705 og 7705 var ca. 700,-

Hvis de kan levere 8705 hurtigere til en mindre prisforskel var det så ikke en mulighed??

Ellers mener jeg bare der skal bestilles så vi er forrest i køen!!!
Af CHansen
Er helt sikkert klar til at bestille 7705 lige så snart der er mulighed for det, men er lidt spændt på hvor meget bedre tilbuddet bliver, nu hvor vi venter lidt længere :)
Af CHansen
Lige til oplysning har elgiganten nu 46C7705 til 14449 Kr. inkl et styk 3d brille. Er spændt på hvad fladskærmsshoppen kan komme op med af tilbud :)
Brugeravatar
Af laurberg
Snurrerundtlyd skrev:Hvorfor bliver folk ved med at oprette disse emner i TV sub-forummet? Der er allerede et sub-forum dedikeret til køb/salg: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewforum.php?f=14
køb/salg sub-forumet må jo være oprettet med formålet at samle alt køb og salg der.
Hej.
Nok fordi Køb/Salg er oprettet til dem der vil købe eller sælge brugte ting imellem brugerne herinde.
Af jszpirt
Godt nyt. Vi har fået GO fra Fladskærmsshoppen i dag. Jeg får et link og priser lige om lidt. Umiddelbart bliver priserne de samme som før, hvilket stadig er bedre end Elgiganten. Levering skulle blive i næste uge.

Hvor mange er klar?

________
Hej igen

Så er der endelig svar retur.

Vi kan levere 10 stk. til et fælleskøb til samme pris som sidst. De er på fjernlager og kan leveres i starten af næste uge.

Skal jeg oprette et link til købet?

Med venlig hilsen

Kundeservice
Af pfj
Jeg er klar til at bestille
Af Totski
Jeg er også klar

men ville det være en god idé at vente et par dage til Rasmus anmeldelse af ue46c8705, den har ligge og lunet en 14 dages tid så må snart være der?

Og får du priser på begge modeller altså ue46c7705 og ue46c8705?

;;) Totski
Af jszpirt
Den eneste forskel på de to modeller er - udover designet - automatisk lysniveau - som vel at mærke ikke kan slås fra igen. Det er i følge de udenlandske anmeldere en kæmpe anke. Og den feature gider jeg personligt ikke betale flere tusind ekstra for. Jeg har selv et nyere lækkert Samsung LED og den feature savner jeg slet ikke :)
Af CHansen
SUPER! Jeg er også klar på en hurtig bestilling :)
Af snoopy
jeg tror jeg ville foretrække serie 8 hvis den også er en mulighed :-)