Log ind med sociale netværk
11 jun 2010, 21:24
Hvorfor bliver folk ved med at oprette disse emner i TV sub-forummet? Der er allerede et sub-forum dedikeret til køb/salg: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewforum.php?f=14
køb/salg sub-forumet må jo være oprettet med formålet at samle alt køb og salg der.
køb/salg sub-forumet må jo være oprettet med formålet at samle alt køb og salg der.
20 jun 2010, 13:05
Nok fordi Køb/Salg er oprettet til dem der vil købe eller sælge brugte ting imellem brugerne herinde.
Snurrerundtlyd skrev:Hvorfor bliver folk ved med at oprette disse emner i TV sub-forummet? Der er allerede et sub-forum dedikeret til køb/salg: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewforum.php?f=14Hej.
Nok fordi Køb/Salg er oprettet til dem der vil købe eller sælge brugte ting imellem brugerne herinde.
23 jun 2010, 14:35
Godt nyt. Vi har fået GO fra Fladskærmsshoppen i dag. Jeg får et link og priser lige om lidt. Umiddelbart bliver priserne de samme som før, hvilket stadig er bedre end Elgiganten. Levering skulle blive i næste uge.
Hvor mange er klar?
________
Hej igen
Så er der endelig svar retur.
Vi kan levere 10 stk. til et fælleskøb til samme pris som sidst. De er på fjernlager og kan leveres i starten af næste uge.
Skal jeg oprette et link til købet?
Med venlig hilsen
Kundeservice
Hvor mange er klar?
________
Hej igen
Så er der endelig svar retur.
Vi kan levere 10 stk. til et fælleskøb til samme pris som sidst. De er på fjernlager og kan leveres i starten af næste uge.
Skal jeg oprette et link til købet?
Med venlig hilsen
Kundeservice
23 jun 2010, 17:17
Den eneste forskel på de to modeller er - udover designet - automatisk lysniveau - som vel at mærke ikke kan slås fra igen. Det er i følge de udenlandske anmeldere en kæmpe anke. Og den feature gider jeg personligt ikke betale flere tusind ekstra for. Jeg har selv et nyere lækkert Samsung LED og den feature savner jeg slet ikke 
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto