22 jun 2010, 12:26

Android - for mig som professionel, der har beskæftiget mig med embedded OS i 15 år, tror du ikke jeg ved lidt mere om sagerne end de fleste her ? Man skal også kende forskel på en profeti og hvad der er gældende idag - også her kunne man trænge til et studenterkursus i sommerferien
PS: Android forklaring på profeti:
- Fremtidens TV bliver for en stor del via internettet
- Drivere, codecs, browser etc er krævende at implementere, vedligeholde og opdatere, en meget stor opgave i et hjemmebrygget OS ( derfor virker NET TV ikke ordentligt på de fleste fladskærme idag )
- Google´s YouTube er yderst populært hos unge
- Virus, udelukker Windows ( antivirus på et TV, virus scan medens man ser VM ? )
- MAC udelukket, ligeså Linux og Symbion
- Google har musklerne og ejer stort set internett efterhånden
- Android ER der - its there
Derfor kan man allerede nu med rimelig sikkerhed forudse at Android vil blive standard OS på fladskærme ( der vil sikkert være et low level OS som jeg mere vil betegne som en "driver").
akanhjo skrev:Jeg bidder geerelt mærke i dine markante meninger/ytringer og senest eksemplet fra yakken. Dine udmeldninger er ikke fakta, såsom fx at plasma altid larmer. Ydermere din snak om android her og der, NET TV og andre ting. Du er bare meget fremtonende og får ting til at lyde som det du melder er rigtigt. Jeg vil ikke starte en diskussion.Dette er præcis hvad problemet er - man læser ikke det der står. Jeg skrev de fleste plasma larmer - og det gør de - men man vil absolut læse det som om jeg skriver alle Hvis ikke i kan læse, måske et studenterkursus ville være en god ide i sommerferien
Android - for mig som professionel, der har beskæftiget mig med embedded OS i 15 år, tror du ikke jeg ved lidt mere om sagerne end de fleste her ? Man skal også kende forskel på en profeti og hvad der er gældende idag - også her kunne man trænge til et studenterkursus i sommerferien
PS: Android forklaring på profeti:
- Fremtidens TV bliver for en stor del via internettet
- Drivere, codecs, browser etc er krævende at implementere, vedligeholde og opdatere, en meget stor opgave i et hjemmebrygget OS ( derfor virker NET TV ikke ordentligt på de fleste fladskærme idag )
- Google´s YouTube er yderst populært hos unge
- Virus, udelukker Windows ( antivirus på et TV, virus scan medens man ser VM ? )
- MAC udelukket, ligeså Linux og Symbion
- Google har musklerne og ejer stort set internett efterhånden
- Android ER der - its there
Derfor kan man allerede nu med rimelig sikkerhed forudse at Android vil blive standard OS på fladskærme ( der vil sikkert være et low level OS som jeg mere vil betegne som en "driver").