Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Long John89
Tror bare du har været heldig med at det kun skete en enkelt gang...

Nææh, jeg har ikk fået det gjort... Overvejer mere bare at smide min tilbage til Midt-Data og be' dem om at sende mig en ny...
Af Kozz
Long John89 skrev:Tror bare du har været heldig med at det kun skete en enkelt gang...

Nææh, jeg har ikk fået det gjort... Overvejer mere bare at smide min tilbage til Midt-Data og be' dem om at sende mig en ny...
Hvilket tv er den sat til?
Af Kozz
Long John89 skrev:HX700...
Hmm. Der er åbenbart kun problemer med 370eren, hvis den kører sammen med et Sony tv.

Har du oplevet lyd-udfald, ved ALLE film? Både BD og DVD?
Af Long John89
Nej, lader da ikk til det er kun er sony tv ifølge linket jeg henviste til tidligere... Syntes jeg læste noget om at nogen havde prøvet med både panasonic og samsung tv uden det hjalp...

Ja men ikk ligeså meget ved Dvd og som ved BD...
Af Kozz
Long John89 skrev:Nej, lader da ikk til det er kun er sony tv ifølge linket jeg henviste til tidligere... Syntes jeg læste noget om at nogen havde prøvet med både panasonic og samsung tv uden det hjalp...

Ja men ikk ligeså meget ved Dvd og som ved BD...
Hvad dælen skal vi stille op?
Hvilken anden billig BDer, er mon lige "så god" (vi snakker her ren billedekvalitet) som denne lille Sony?

Hvad gør du?
Af Long John89
Vil lige prøve at køre ind i Sony Centeret engang idag og tage en snak med dem, for at høre om de har hørt nogen omkring problemet og hva det kan skyldes og om det ovethovedet kan rettes med en opdatering...

Hvis de er totalt blanke hos sony, kontakter jeg bare Midt-Data, og siger at jeg gerne vil benytte min reklamationsret, til sende dem en blu-ray afspiller... :D
Af Kozz
Long John89 skrev:Vil lige prøve at køre ind i Sony Centeret engang idag og tage en snak med dem, for at høre om de har hørt nogen omkring problemet og hva det kan skyldes og om det ovethovedet kan rettes med en opdatering...

Hvis de er totalt blanke hos sony, kontakter jeg bare Midt-Data, og siger at jeg gerne vil benytte min reklamationsret, til sende dem en blu-ray afspiller... :D
Please keep us//me posted :)

Jeg har i dag snakket med Sony (produkt support over tlf) og de kendte ikke problemet.. Før nu forstås. Så om det kan fixes med en software update, er nok ikke noget, som de kan udtale sig om pt.

Men jeg er spændt på at høre nyt, når du har snakket med dem.
Af Long John89
I'll do... :)

Hvis ikk de gør, så må vi jo sørge for at de kommer til det.... ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg hentede en S370 til mine forældre i fredags, men nåede ikke at teste den så grundigt weekeden over, at jeg kan sige noget om problemet. Men ud fra jeres erfaringer, så kunne det da lyde som om den skal retur igen.
Af Long John89
Er lige kommet hjem efter at ha været en tur i Sony Center...
De kendte "selvfølgelig" heller intet til det... Men ekspedienten mente at det måske kunne være fejl på afspilleren...
Af Long John89
Kozz: Hvor har du egentlig købt din henne...

Yakken... Kunne være sjovt at høre om i får det samme problem, hvis i vælger at beholde den i første omgang...
Af Kozz
Long John89 skrev:Kozz: Hvor har du egentlig købt din henne...

Yakken... Kunne være sjovt at høre om i får det samme problem, hvis i vælger at beholde den i første omgang...
Jeg købte min hos computersalg.dk. 10 4 service. Jeg får byttet min afspiller. Og det er med returlabel, så jeg ikke har yderligere fragt udgifter. Nice.

Så nu må vi se. Der er jo ihverfald et par engelske brugere, som også har tilsvarende problemer.

Det er jo en helt ny (er det ikk) afspiller, så der går sikkert lidt tid, før Sony kan gøre noget ved det. Det må vel være noget software??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
I den opsætning hvor S370 vil indgå hos mine forældre er der ikke mulighed for 1080p, hvilket måske vil påvirke resultatet. Deres skærm kan kun modtage 1080i, så i første omgang vil jeg sætte den op til 720p (interlace er i min mening ubrugeligt). Der er dog et stykke vej før jeg kan teste dette, da der først skal indkøbes en del andre komponenter og alt skal testes før kabler gemmes væk i væggene.

Det er nok mindst en måned ude fremtiden, og inden da er der nok truffet en beslutning om hvorvidt det skal være S370. Dvs. jeg når ikke at se den i aktion mere før det er for sent.