19 jun 2010, 23:45
Jeg ønsker at sælge ovenstående høretelefoner, hvis den rette køber byder sig ind. De er af typen In ears. De er købt ved den danske importør in-ears.dk/ som er den officielle danske forhandler af Ultimate Ears. De er købt for ca. 12 mdr. siden.
De er kun brugt få gange og der er helt nye ubrugte propper med. Foruden ovenstående høretelefoner medfølger følgende:
Ultimate Ears etui.
Ultimate Ears Silikonepropper Single Flange (ubrugte)
Ultimate Ears Silikonepropper Double Flange (ubrugte)
Ultimate Ears Skumpropper (ubrugte)
Så der burde være mulighed for at finde en prop der passer.
Jeg har umiddelbart forestillet mig en pris på ca. 1500 kr, men er villg til at forhandle lidt.
Jeg sælger disse fantastiske høretelefoner da jeg har anskaffet mig et par B&W P5 høretelefoner istedet.
Hvis der skulle være spørgsmål til produktet er i meget velkomne til at henvende jer.
De er kun brugt få gange og der er helt nye ubrugte propper med. Foruden ovenstående høretelefoner medfølger følgende:
Ultimate Ears etui.
Ultimate Ears Silikonepropper Single Flange (ubrugte)
Ultimate Ears Silikonepropper Double Flange (ubrugte)
Ultimate Ears Skumpropper (ubrugte)
Så der burde være mulighed for at finde en prop der passer.
Jeg har umiddelbart forestillet mig en pris på ca. 1500 kr, men er villg til at forhandle lidt.
Jeg sælger disse fantastiske høretelefoner da jeg har anskaffet mig et par B&W P5 høretelefoner istedet.
Hvis der skulle være spørgsmål til produktet er i meget velkomne til at henvende jer.