Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stabell
Jeg ønsker at sælge ovenstående høretelefoner, hvis den rette køber byder sig ind. De er af typen In ears. De er købt ved den danske importør in-ears.dk/ som er den officielle danske forhandler af Ultimate Ears. De er købt for ca. 12 mdr. siden.

De er kun brugt få gange og der er helt nye ubrugte propper med. Foruden ovenstående høretelefoner medfølger følgende:

Ultimate Ears etui.
Ultimate Ears Silikonepropper Single Flange (ubrugte)
Ultimate Ears Silikonepropper Double Flange (ubrugte)
Ultimate Ears Skumpropper (ubrugte)

Så der burde være mulighed for at finde en prop der passer.

Jeg har umiddelbart forestillet mig en pris på ca. 1500 kr, men er villg til at forhandle lidt.

Jeg sælger disse fantastiske høretelefoner da jeg har anskaffet mig et par B&W P5 høretelefoner istedet.

Hvis der skulle være spørgsmål til produktet er i meget velkomne til at henvende jer.
Af tuemadsen
Det kunne godt have interesse hvis du kan bekræfte at de også virker i en alm. iPhone/iPod?

1200,- er budt. Giv lyd hvis det har interesse.

-Tue
Af Stabell
Hej Tue.

Jeg kan bekræfte at de virker på både iPod Classic (120 gb) samt på en iPhone 3GS. Det er et ganske alm. jack stik de har benyttet. Der følger desuden en jack adapter med (6.3 mm / 3.5 mm), hvis du har tænkt dig at tilslutte dem til dit anlæg eller en HA forstærker.

Jeg har noteret dit bud, men afventer lige og ser om der evt. skulle være andre interesserede ellers skal jeg nok vende tilbage til dig.

Spørg endelig hvis der skulle være andet du er i tvivl om, eller som du ønsker uddybet.
Af Stabell
Hej Tue

Er du fortsat interesseret i høretelefonerne?
Af tuemadsen
Ja, jeg vil gerne købe dem hvis vi kan blive enige om de 1200,-

Jeg er i Århus på onsdag hvis vi kan finde ud af det.

-Tue
Af Stabell
Hej Tue, det lyder super godt.

Har du mulighed for at sende mig en mail, så kan vi lige aftale nærmere.

Min mail er: Thomas (dot) Stabell (snabel-a) gmail (dot) com.