13. jun 2010, 00:06
Tak for svar.
Så er der lidt indstillinger at gå efter
Tror jeg er med på hvilken flimmer der er tale om.
Jeg kan se den hvis den står side om side med en LCD/LED men ikke noget jeg lagde mærke til på mit gamle 855.
Af de tv jeg har set rundt om i butikkerne syntes jeg at Panas flimre lidt mere end hvad 855 gør (måske det bare er mig).
Nu er jeg mere rolig og er sikker på at PS50C7705 er det rigtige tv for mig
En anden ting er så bare om jeg kan få det leveret :/
HSKS skrev:wium skrev:HSKSDen hakken jeg observerede kom ca hver halve til hele sekund men efter alt efter hvilken scener der blev vist(Le mans vist på Tv2/Zulu/Eurosport 1 og 2 leveret af Yousee DVB-C).Hejsa.Det ville være fedt hvis du gad poste hvad du har slået fra. Når du siger hakker er det så lidt som at køre 24 p fra blue ray? Jeg syntes at jeg lagde meget mærke til hakken hvis jeg f.eks. så "Vores Planet" dokumentar filmen på mit gamle 855
Jeg har PS50c7705 og opdagede det samme hopperi eller små pauser i bevægelserne men jeg har fået det fjernet det som du snakker om....
Jeg har slået alle billedforbedringer fra.
Jeg sad også og legede med det og det var løsningen ved mig.
Jeg skal så have prøvet at slå tingene til en for en for at se hvad det er der forårsager det.
Men jeg er superglad for fjernsynet ellers,specielt mediaplayeren
Det gjorde at små lyse (biler der bevæger sig i baggrunden) objekter bliver revet/streget og hakker(svært at forklarer)
Nogle gange var der ingen ting.
Jeg tror at det er forårsaget af ventetid på udregninger i de digitale kredsløb.
Jeg prøver stadig og se hvad indstillinger der har indvirkning.
Jeg kører på Tilstanden:Standard
Under økoløsning er energibesparelse og økosensor slået fra
Avancerede indstillinger:
Sort tone:mørkest
Gamma+2
Ekspertmønster og RGB tilstand Fra
Farverum:Indbygget
Hvidbalance er ikke rørt ved.
Hudfarve 0
Kantforbedring :Fra
Under Billedinstillinger:
Farvetone :kold
Størrelese: Auto-Bred
Skærmtilstand: 16:9
Digitalt støjfilter:Medium (har prøvet at slå det fra,men har ingen negativ indvirkning)
Mpeg-støjfilter:Fra (efter afprøvning har den heller ikke noget at sige)
Film:Fra
Motion Judder Cancel:Fra
Dynamisk kontrast fra
YESSS:![]()
Jeg har lige prøvet at slå indstillingen Film på Auto1 og der gik det galt,så ved mig er det det der går galt.
Update:slå digitalt og MPEG støjfilter fra,det bliver billedet pænest af...
Tak for svar.
Så er der lidt indstillinger at gå efter

Tror jeg er med på hvilken flimmer der er tale om.
Jeg kan se den hvis den står side om side med en LCD/LED men ikke noget jeg lagde mærke til på mit gamle 855.
Af de tv jeg har set rundt om i butikkerne syntes jeg at Panas flimre lidt mere end hvad 855 gør (måske det bare er mig).
Nu er jeg mere rolig og er sikker på at PS50C7705 er det rigtige tv for mig

En anden ting er så bare om jeg kan få det leveret :/