12 jun 2010, 10:21
Ja det ved jeg. Men fik beskeden om at de var afsendt mandag, så burde de jo være her tirsdag - inden strejken!
pinhead666 skrev:Er der slet ingen som har modtaget briller fra fladskærmshoppen endnu? Afventer selv og kan hertil informerer, at jeg blev oplyst om, at alle skulle modtage i løbet af uge 24. Og den er der mig bekendt ikke mange dage tilbage af.Fik vores sammen med TV'et og USB dongle.
pinhead666 skrev:Er der slet ingen som har modtaget briller fra fladskærmshoppen endnu? Afventer selv og kan hertil informerer, at jeg blev oplyst om, at alle skulle modtage i løbet af uge 24. Og den er der mig bekendt ikke mange dage tilbage af.Hvis man endnu ikke har modtaget sine briller fra fladskærmsshoppen, vil jeg anbefale at skrive til dem.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.