Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hr. Hansen
Ja det ved jeg. Men fik beskeden om at de var afsendt mandag, så burde de jo være her tirsdag - inden strejken!
Brugeravatar
Af C-TEI
har ingen briller modtaget... Men vi har jo alle bevis på at de skal sende dem til os, så der kan ikke gå alt for langt tid.
Af klaus1212
Hej jeg har modtaget en 3D brille ca. 1,5 måned efter at jeg købte et UE46C8705.
Nogen der ved om det burde have været 2 3D briller der skulle have været med?
Af O'Brian
Mangler STADIG mine til 46 C 8705 fra Fladskærm-shoppen... Nogen der ved om der bliver eftersendt et eller to par,, O-O
Brugeravatar
Af laurberg
Hej. Vedr briller, Så følger der kun et stk med.
Af pinhead666
Er der slet ingen som har modtaget briller fra fladskærmshoppen endnu? Afventer selv og kan hertil informerer, at jeg blev oplyst om, at alle skulle modtage i løbet af uge 24. Og den er der mig bekendt ikke mange dage tilbage af.
Af mhca
pinhead666 skrev:Er der slet ingen som har modtaget briller fra fladskærmshoppen endnu? Afventer selv og kan hertil informerer, at jeg blev oplyst om, at alle skulle modtage i løbet af uge 24. Og den er der mig bekendt ikke mange dage tilbage af.
Fik vores sammen med TV'et og USB dongle.
Af MrTV
pinhead666 skrev:Er der slet ingen som har modtaget briller fra fladskærmshoppen endnu? Afventer selv og kan hertil informerer, at jeg blev oplyst om, at alle skulle modtage i løbet af uge 24. Og den er der mig bekendt ikke mange dage tilbage af.
Hvis man endnu ikke har modtaget sine briller fra fladskærmsshoppen, vil jeg anbefale at skrive til dem.
Jeg skrev til dem i dag og brokkede mig over ikke at have modtaget mine briller endnu.
Og efter jeg sendte mit ordre nr, har de lovet at jeg vil modtage mine briller onsdag/torsdag
Brugeravatar
Af C-TEI
Har lige modtaget min 3D briller ind ad døren. Så mon ikke i andre også får dem snart! :)
Af trykkertor
Er du seriøs nu?
1. det er ikke sådan 3D-briller vi bruger.
2. de brillerne på lagersalg var dyre. Du får dem på Ebay til UNDER HALVE PRISEN.
Af sirl
ADVARSEL!!! Køb ikke de "3D-briller" som Antonakh anbefaler!

De briller kan IKKE bruges til en skid!!! Ikke til 3D-tv i hvertfald!

Føj hvor det lugter af DÅRLIG reklame for det der online-lager halløj!