Log ind med sociale netværk
11 jun 2010, 18:39
Så fik vi alligevel en uafgjort. Men underholdende kamp.
Lad os alligevel krydse fingre for en mere målrig kamp i aften. Den nye bold skulle da kunne give anledning til det hvert fald
Lad os alligevel krydse fingre for en mere målrig kamp i aften. Den nye bold skulle da kunne give anledning til det hvert fald
11 jun 2010, 19:06
kjeppesen skrev:Hvordan går det med test af LG og Samsung Rasmus?Det går fremad. I dag har jeg fået mulighed for at afprøve 3D spil fra PlayStation 3 på begge, så det inkluderer jeg også i anmeldelserne
14 jun 2010, 10:16
Efter kampene i weekenden, må jeg sige, at Tyskland virker utrolig skræmmende. Det var ren opvisning mod Australien, der dog heller ikke så for overbevisende ud.
Argentina overraskede mig også positivt - hvert fald i første halvdel af kampen.
Argentina overraskede mig også positivt - hvert fald i første halvdel af kampen.
14 jun 2010, 10:31
Håber virkelig at DK får minimum et point i dag.
Rasmus Larsen skrev:Efter kampene i weekenden, må jeg sige, at Tyskland virker utrolig skræmmende. Det var ren opvisning mod Australien, der dog heller ikke så for overbevisende ud.Ja tyskland ser sku farlige ud. Argentina virker også som om de har styr på det. Personligt blev jeg overasket over hvor godt USA spillede mod England....ja ok de fik noget hjælp fra fumle hånd, men de gik rigtig frisk til den.
Håber virkelig at DK får minimum et point i dag.
FX2470HD, PS50C7705 og UE40C8705.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto