Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Larsdk
Hvad så er i klar til VM?

Skal selv se alle kampe dog kun dem på DRHD i HD. MEn alle kampe skal ses lige som jeg har gjort siden 1994. Selv dem med skod holdene ...(DK) 8)

Håber at i får et godt VM :D
Af Kratz
I tager begge fejl. Kampen ender uafgjort 8)
Af Kozz
Bare Danmark hurtig ryger ud, så man ikke skal krumme tæer, alt for længe :p :p

Jeg sætter mine penge på Italien, som vinder af VM. Som vinder 2-1 over Holland i finalen 8)
Af noxity
Hvis både Italien og Holland går clean igennem (nr.1 i puljen), så møder de først hinanden i finalen, så det er da et godt bud :)

Jeg har sat penge på Spanien som vinder + David Villa som topscorer. Det gav odds 20 :D
Af Kratz
Igen er I galt på den ;)
Argentina vinder over Brazlien i finalen!
Af BrianH
Paraguay vinder over Brasilien i finalen
Af Kozz
noxity skrev:Hvis både Italien og Holland går clean igennem (nr.1 i puljen), så møder de først hinanden i finalen, så det er da et godt bud :)

Jeg har sat penge på Spanien som vinder + David Villa som topscorer. Det gav odds 20 :D
Neej du, der tager du fejl. Messi bliver da selvfølgelig topscorer 8)
Af Larsdk
i er helt væk :D det bliver England.
Af noxity
Messi... pfft!

Bliver svært at blive topscorer når du ikke får mulughed for at score helt til finalen ;)

David Villa derimod har de maksimum 7 kampe til at toppe listen :)

Argentina ryger jo desværre ud til Tysk i kvartfinalerne.
Af Kratz
Tyskland...
Hmm, den kamp husker jeg ikke på min liste. Men i dette tilfælde kunne du meget nemt få ret. Argentina har det generelt meget dårligt med Tyskland til VM.
Af musher
Spanien vinder, men Messi bliver topscorer.

Danmark får besvær med at gå videre fra puljen, med mindre Holland undervurderer os. Bendter regnes ikke for klar til Holland.