Rod1983 skrev:PhDream skrev:Rod1983 skrev:Som udgangspunkt er S20'eren skridtet ned fra G20'eren. Ydermere har den nogle billedmæssige "svagheder" såsom THX og ISFccc der for mit vedkommen var afgørende mellem S20 og G20. I kan læse en anmeldelse af S20'eren:
http://www.hdtvtest.co.uk/news/panasoni ... 511647.htm
Dog skal I være opmærksom på at engelske model har det nye NeoPDP panel mens den europæiske ikke har det. Jeg ikke at jeg skyder helt ved siden af ved at postulerer at den vil opfører meget som S10'eren fra sidste år, med den forskel at den har en "True Cinema" profil der sikre en lidt bedre billedgengivelse 
Hvordan ved du, at den engelske model har NeoPDP, mens den europæiske ikke har det?
Det står hdtvtest review:
"The jewel in the S20 Plasma range’s crown, though, is that it includes Panasonic’s high contrast NeoPDP panel, previously only fitted to more expensive HDTVs."
Mener også at den er placeret under kategorien af de nye NeoPDP modeller inden på Panasonic.co.uk
. Ligeledes bekræfter (hvis ikke jeg husker forkert) Fabrice Estornel (Panasonics talsmand) det også i et interview med avforums.com. Forskellene kan også ses her (mellem G20'eren og S20'eren):
http://www.ppradio.dk/panasonic/billed/ ... 1080p.html
Og hvor i det citat ser du, at den britiske S20 model er den ENESTE med NeoPDP panel?
Faktisk, så står der længere nede på siden, hvor David M. (anmelderen), skriver: "the European model definitely has the NeoPDP panel." (13/5, kl. 3.15 PM)
Jo, på Panas UK side, er S20 listet under NeoPDP modellerne, hvorimod modellen står under de "almindelige" plasma på den danske hjemmeside, MEN, det gør alle de andre plasma også, inkl. G20, VT20, osv.
I øvrigt er specs på den britiske S20 og den europæiske S20 identiske, helt ned til vægt og strømforbrug. Det virker derfor fuldstændig ulogisk at lave én model til det britiske marked og en anden til det europæiske. Jo, der er forskelle når vi taler om kontinenter, men næsten aldrig indenfor EU.
Konklusion:
EU-udgaven af S20 har også NeoPDP panel. At påstå andet er direkte misvisende og vil i værste fald holde folk fra dette tv, som ellers er udmærket til prisen. Div. steder skrives der, at S20 er sidste års G10 + forbedringer. Indtil videre har jeg hverken set eller læst noget, der indikerer, at det ikke passer. Det eneste man altså skal bide mærke i er, at S20 har sidste års NeoPDP panel, som jo stadig er bedre end et alm. panel, men ikke helt på højde med dette års NeoPDP paneler.