Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Larsdk
Hej har skrevet en PM til Rasmus. Har tilbudt at fp kan komme og lave test på mine skærme. PS50C7705 og UE40C47705 men venter på svar :D
Af mhca
Larsdk skrev:Hej har skrevet en PM til Rasmus. Har tilbudt at fp kan komme og lave test på mine skærme. PS50C7705 og UE40C47705 men venter på svar :D
Haha, du vil bare have en gratis kalibrering ;-)
Af Larsdk
mhca skrev:
Larsdk skrev:Hej har skrevet en PM til Rasmus. Har tilbudt at fp kan komme og lave test på mine skærme. PS50C7705 og UE40C47705 men venter på svar :D
:p
Af malke
Larsdk skrev:
mhca skrev:
:p
LOL! Men nå ja, noget for noget :)

Ikke dumt faktisk! 8)

Kunne være fedt med en test af UE40C7705'eren når nu UE40C6005'eren har været en tur forbi - jeg må indrømme at jeg vitterlig er i tvivl om der er forskel på disse to skærme på SD og HD.
Af Leviathan
Har du fået svar fra Rasmus?

Dog tror jeg ikke han vil komme ud og teste dem, han skal nok have dem ind til test, da alle tv skal testes på samme måde, ellers giver det ikke rigtig mening i en videnskabeligt perspektiv imo.
Af Larsdk
Leviathan skrev:Har du fået svar fra Rasmus?

Dog tror jeg ikke han vil komme ud og teste dem, han skal nok have dem ind til test, da alle tv skal testes på samme måde, ellers giver det ikke rigtig mening i en videnskabeligt perspektiv imo.
Intet svar. Tror den største forskel ved at teste mine hos mig er jeg har yousee :D

Men er selv gået i gang med at teste lidt selv.
Af lennon
Jeg vil i så fald gerne vide hvor meget dårligere den performer rå billedkvalitet end PanasonicV20 . . .?