04 jun 2010, 08:46
Kender nogen til en udført test af C7000 serien, jeg tænker specielt på C7705 ?. Er skærmens billedkvalitet bedre end 7 serien fra år 2009 ?
Larsdk skrev:LOL! Men nå ja, noget for nogetmhca skrev:Larsdk skrev:Hej har skrevet en PM til Rasmus. Har tilbudt at fp kan komme og lave test på mine skærme. PS50C7705 og UE40C47705 men venter på svarHaha, du vil bare have en gratis kalibrering ;-)
Leviathan skrev:Har du fået svar fra Rasmus?Intet svar. Tror den største forskel ved at teste mine hos mig er jeg har yousee
Dog tror jeg ikke han vil komme ud og teste dem, han skal nok have dem ind til test, da alle tv skal testes på samme måde, ellers giver det ikke rigtig mening i en videnskabeligt perspektiv imo.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.