Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SkyBenji
Super...

Det må siges at være en succes..

Ønsker levering fredag uge 23, er lige i Rompå miniferie inden, og så er man klar til VM... :-)

O_O
Af BjoernB
Hej,

Bliver tv først leveret efter, at der er solgt 20?

Mvh
Bjørn
Af malke
BjoernB skrev:Hej,

Bliver tv først leveret efter, at der er solgt 20?

Mvh
Bjørn

Som jeg forstår det, så ER skærmene allerede bestilt..det er bare tilbuddet der lukker når der er gået 20 bestillinger ind :)
Af copper
Update

vi er nu oppe på 16 stk. Så de sidste interesserede skal skynde sig at bestille.

Vedr. Lev. Levering skulle finde sted sidst i uge 23 eller starten af uge 24.

Der afsendes mail fra fladsskærmsshoppen, når skærmene er afsendt derfra, og efterfølgende bliver i kontaktet af fragtfirmaet for at aftale leverings dato.
Af Kentmotor
Jeg har også lige bestilt et med orginal beslag

Kent
Af tspark
Oups

jeg kom da vist også til at bestille et stk med Brateck beslag.. O_O
Suveræn pris :)
Af malke
tspark skrev:Oups

jeg kom da vist også til at bestille et stk med Brateck beslag.. O_O
Suveræn pris :)
Det er jo hvad der sker O_O hehe

Nøøøj hvor jeg glæder mig altså!!! (B
Af malke
Har dog lige bemærket at vejl.pris på UE46C6005 nu er 9995,-

Lidt kedelig tendens, det trick har de gjort før - at sætte priserne op. Men fair nok hvis deres indkøbspriser ændrer sig :((
Af BjoernB
Så har jeg bestilt et med uorginalt beslag og en wireless adapter. Er der noget ellers, jeg bør købe som første gangs ejer? Mvh Bjørn
Af malke
BjoernB skrev:Så har jeg bestilt et med uorginalt beslag og en wireless adapter. Er der noget ellers, jeg bør købe som første gangs ejer? Mvh Bjørn
Det skulle da måske lige være en Samsung BD-C6500 blu-ray afspiller, så får du også internet@tv - eller en BD-C8200 (tror jeg den hedder), så får du også mulighed for PVR (B
Af SkyBenji
malke : Mon ikke de bare har prissat den mere realistisk, da de jo var den klart billigst på marked med deres pris på 9495 kr.

Så forståligt, at vi ikke kunne få mere rabat, men den pris de allerede kørte, dette er nok den reelle pris, og derfor samlet en go pris vi har fået.

Ser frem til at få den hjem i stuen.. :-)
Af malke
SkyBenji skrev:malke : Mon ikke de bare har prissat den mere realistisk, da de jo var den klart billigst på marked med deres pris på 9495 kr.

Så forståligt, at vi ikke kunne få mere rabat, men den pris de allerede kørte, dette er nok den reelle pris, og derfor samlet en go pris vi har fået.

Ser frem til at få den hjem i stuen.. :-)

Helt enig i at det var/er en god pris 9.5k - og endnu bedre når man får et vægbeslag med, og ingen fragt.
Det er bare finurligt at sætte prisen op, synes jeg.
Af copper
Hej alle.

Har alle fået bestilt ? Prisen er stadig den aftalte:

med uoriginalt beslag 9495,-

med originalt beslag 9995,-

skynd jer. Samkøbet er næsten opnået på de 20 stk
Af copper
1 stk. tilbage og samkøbet er slut :-)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8