Log ind med sociale netværk
01 jun 2010, 12:44
Update
vi er nu oppe på 16 stk. Så de sidste interesserede skal skynde sig at bestille.
Vedr. Lev. Levering skulle finde sted sidst i uge 23 eller starten af uge 24.
Der afsendes mail fra fladsskærmsshoppen, når skærmene er afsendt derfra, og efterfølgende bliver i kontaktet af fragtfirmaet for at aftale leverings dato.
vi er nu oppe på 16 stk. Så de sidste interesserede skal skynde sig at bestille.
Vedr. Lev. Levering skulle finde sted sidst i uge 23 eller starten af uge 24.
Der afsendes mail fra fladsskærmsshoppen, når skærmene er afsendt derfra, og efterfølgende bliver i kontaktet af fragtfirmaet for at aftale leverings dato.
02 jun 2010, 11:35
BjoernB skrev:Så har jeg bestilt et med uorginalt beslag og en wireless adapter. Er der noget ellers, jeg bør købe som første gangs ejer? Mvh BjørnDet skulle da måske lige være en Samsung BD-C6500 blu-ray afspiller, så får du også internet@tv - eller en BD-C8200 (tror jeg den hedder), så får du også mulighed for PVR (B
02 jun 2010, 14:04
malke : Mon ikke de bare har prissat den mere realistisk, da de jo var den klart billigst på marked med deres pris på 9495 kr.
Så forståligt, at vi ikke kunne få mere rabat, men den pris de allerede kørte, dette er nok den reelle pris, og derfor samlet en go pris vi har fået.
Ser frem til at få den hjem i stuen.. :-)
Så forståligt, at vi ikke kunne få mere rabat, men den pris de allerede kørte, dette er nok den reelle pris, og derfor samlet en go pris vi har fået.
02 jun 2010, 14:15
Helt enig i at det var/er en god pris 9.5k - og endnu bedre når man får et vægbeslag med, og ingen fragt.
Det er bare finurligt at sætte prisen op, synes jeg.
SkyBenji skrev:malke : Mon ikke de bare har prissat den mere realistisk, da de jo var den klart billigst på marked med deres pris på 9495 kr.
Helt enig i at det var/er en god pris 9.5k - og endnu bedre når man får et vægbeslag med, og ingen fragt.
Det er bare finurligt at sætte prisen op, synes jeg.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto