Jeg er nu ikke gået død, Vi har bare været på ferie, men er nu tilbage igen. 8)
Jeg afbestilte hos Fladskærmsshoppen og købte istedet for hos komplett, jeg blev blevet kontaktet igår med hensyn til levering i eftermidddag, onsdag den 2. juni (her på bornholm tager det 3 dage fra lager, som komplett fik en del af i weekenden)
Jeg forventer derfor, at modtage både Samsung 3D TV PS50C7705 samt Samsung 3D Blueray afspiller BD-C6900, og HMDI kabler 1,4.
Glæder mig helt vildt :-)
Jeg skal dog ned i den lokale expert, hvor de har fået leveret nogle samsung 3D briller
(Pris: 2 stk. 3D briller samt et stk. 3D Blueray film) til henholdsvis 698,- (med batterier) og 898,- (for genopladelige)
Jeg forventer:
1) at skulle kører den opdatering som ligger på samsungs hjemmeside til 7000 serien, slå herefter auto.opdateringer fra.
2 )Forventer også at skulle følge vejledningen til manuel indstillinger, som tidligere beskrevet.
Der lyder som spredte meldinger omkring oplevelserne, håber jeg får et af de gode ;-)
Jeg forventer, at have testet lidt forskelligt i weekenden og vender tilbage med mine erfaringer på mandag.
Hvis der er nogen der har gode ideer eller ønsker jeg skal teste noget specifikt, må i meget gerne skrive direkte til min mail, så vil jeg forsøge at teste det som i ønsker !!
Jeg vil på mandag lave en Ny Tråd som alene skal omhandle test og gode råd omkring dette TV (f.eks. Samsung Plasma 3D PS50C7705 - test og gode råd)
mvh
Johnny