31 maj 2010, 21:28
Syntes bare lige det var på sin plads at uddele lidt ros for rigtig god service (ved ikke om det er det rigtige forum... men anyways). Jeg havde investeret i B855 fra Samsung. Som jeg havde frygtet fik jeg en brummer. Fik oprettet en sag hos Samsung Prestige Service. De mødte op på min adresse og konstaterede at den måske larmede lidt mere end normalt, men de kunne ikke udbedre det. Han sagde så at det vigtigste var at jeg var tilfreds med mit Samsung produkt og hvis jeg ville have noget andet kunne jeg bare ringe og bestille en afhentning. Efter et par dage besluttede jeg mig for at bestille afhentning. Ringede til dem og sagde at jeg gerne ville have det nye C7705 istedet. Det var jo ikke kommet endnu, det var i marts det her skete, så jeg fik lov at beholde det. Imens blev Samsung ved med at udskyde levering af C7705 og det endte jo så med at jeg fik lov at beholde B855 i 2 måneder. Fandme god service.
Nu har jeg haft mit 50C7705 i 14 dage - tror jeg var den første i DK der fik det (lidt cool
) og det er meget støjsvagt. Så alle jer der har været bekymret omkring brummen, det behøver I umiddelbart ikke med denne nye dejlige C7705.
Nu mangler jeg bare en kalibrerings rapport. Er det noget der kan findes? Rasmus?
Nå men det var en historie om super service fra Samsung.
Godaften
Nu har jeg haft mit 50C7705 i 14 dage - tror jeg var den første i DK der fik det (lidt cool
Nu mangler jeg bare en kalibrerings rapport. Er det noget der kan findes? Rasmus?
Nå men det var en historie om super service fra Samsung.
Godaften