29 maj 2010, 14:26
#102297
kan vi ikke lige slå nogle ting fast at vejlede kunder, være glad og smilende og alt det er IKKE en service som mange af jer omtaler det som men derimod kundebetjening.
derimod en service er et suplement til hovedydelsen i dette tilfælde at sælge elektronik en service i fona kunne være at give kunden forlænget garanti dvs. ud over det nuværende 1/2 år og 1 1/2 reklamation eller returret som butikken ikke er forpligtet til at yde da der ikke er tale om dørsalg og er derfor ikke omfattet af dørsalgsloven. eller have en vandautomat eller lign.
derimod en service er et suplement til hovedydelsen i dette tilfælde at sælge elektronik en service i fona kunne være at give kunden forlænget garanti dvs. ud over det nuværende 1/2 år og 1 1/2 reklamation eller returret som butikken ikke er forpligtet til at yde da der ikke er tale om dørsalg og er derfor ikke omfattet af dørsalgsloven. eller have en vandautomat eller lign.
