29 maj 2010, 12:12
#102262
For det er ikke service, at stå og tale med en kunde i 1-2 timer,,, hvis i alligevel ikke kan forklare hvordan et Tv klare sig, i forhold til et andet.
Og hvis i kun bedømmer ud fra hvad i har stående i butikken, så har i jo ingen reel viden, og kan derfor ikke yde nogen reel service på det punkt.
Pante skrev:Så er du måske gået det forkerte sted hen? Jeg mener ikke mine guldkorn er flere penge værd, men det er servicen som vi som butik yder til kunden.Kan du forklare vilken service du/i rent faktisk tilbyder??
Så kan man veje det op med prisen kontra service, de 65% de taler om må være et enkelt stående tilfælde ellers kommer jeg bare ikke særlig meget over vandet til Sjælland.
For det er ikke service, at stå og tale med en kunde i 1-2 timer,,, hvis i alligevel ikke kan forklare hvordan et Tv klare sig, i forhold til et andet.
Og hvis i kun bedømmer ud fra hvad i har stående i butikken, så har i jo ingen reel viden, og kan derfor ikke yde nogen reel service på det punkt.
