28 maj 2010, 23:26
Jeg bruger butikkerne udelukkende for at se på den specifikke varer eller bare lure på nye modeller. Men det er da næsten hver gang at en sælger kommer over til mig. Siger da ofte at jeg bare er på en kigger. Hvis der dog derimod ikke er så mange kunder i butikken kan jeg da godt finde på at falde i snak med en sælger. Dette kan jeg godt bruge en halv time på, men syntes ikke det gør mig forpligtet til at købe varen jeg kigger på, hvis sælger opsøgte mig.
Finder de relevante informationer på sider som dette og stoler generelt ikke på sælgere i fysiske butikker, da man høre om så mange der er blevet misvejledt. Så vil jeg hellere danne mine egne indtryk. Ikke at forveksle med at nogle sælgere ikke er dygtige og kan deres kram.
Finder de relevante informationer på sider som dette og stoler generelt ikke på sælgere i fysiske butikker, da man høre om så mange der er blevet misvejledt. Så vil jeg hellere danne mine egne indtryk. Ikke at forveksle med at nogle sælgere ikke er dygtige og kan deres kram.