28 maj 2010, 20:51
#102177
Hej FP
Jeg har længe tænkt over at lave dette indlæg, men efter at have tænkt det igennem et par uger syntes jeg det er på sin plads. Det skal siges med det samme at jeg bestemt intet har imod folk som handler på nettet bare lige for at få det på plads.
Når men nok om det jeg er en ung gut pt er elev i en tvforretning, og syntes hele denne verdenen er spændene og der sker meget, jeg er slet ikke i tvivl om at disse 2 år af mit liv har været nogle af de bedste for mig, både at tackle kunder og lære at snakke med mennesker på en anden måde som sælger.
Hvad mit indlæg dog skal handle om er, at jeg er træt af jeg som "sælger" skal bruge 1-2-3-4 ja nogle gange snakker vi om endnu flere timer på en kunde, kun for at kunden så går hjem og bestiller det over nettet fordi det er billigere.
Jeg har intet imod at folk køber ting billigere andre steder end der hvor jeg arbejder, og hvis nettet er billigst så køber man det da der, jeg køber skam selv ting på nettet hvis prisen er så langt nede, dog ville jeg aldrig nogensinde kunne finde på at "spilde" en sælgers tid gang på gange i en fysisk butik for derefter at røvrende ham ved at sige den normal sætning som de fleste kommer med "Jeg tænker lige over det"..
Hvis kunden fra starten af siger, at han bare skal se tvet fordi han har set det på nettet, eller han søger noget info om det, og gerne vil se billedet så fint nok, men at virke som om han gerne vil købe det for så at spilde min tid, er jeg så utrolig træt af efterhånden.
Jeg undskylder mit udbrud og hvis jeg ramte nogen som har gjort dette, mit indlæg er kun for at få folk til at tænke over det eller bare sige det til sælgeren hvad de vil, istedetfor at spilde tiden for personen gang på gang.
Tilsidst kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer, hvad i mener om dette? Syntes i selv det er fair man som kunde gør sådan?
I kunne jo sætte jer selv i mine sko og tænke hvordan det så ville være..
Pante
Jeg har længe tænkt over at lave dette indlæg, men efter at have tænkt det igennem et par uger syntes jeg det er på sin plads. Det skal siges med det samme at jeg bestemt intet har imod folk som handler på nettet bare lige for at få det på plads.
Når men nok om det jeg er en ung gut pt er elev i en tvforretning, og syntes hele denne verdenen er spændene og der sker meget, jeg er slet ikke i tvivl om at disse 2 år af mit liv har været nogle af de bedste for mig, både at tackle kunder og lære at snakke med mennesker på en anden måde som sælger.
Hvad mit indlæg dog skal handle om er, at jeg er træt af jeg som "sælger" skal bruge 1-2-3-4 ja nogle gange snakker vi om endnu flere timer på en kunde, kun for at kunden så går hjem og bestiller det over nettet fordi det er billigere.
Jeg har intet imod at folk køber ting billigere andre steder end der hvor jeg arbejder, og hvis nettet er billigst så køber man det da der, jeg køber skam selv ting på nettet hvis prisen er så langt nede, dog ville jeg aldrig nogensinde kunne finde på at "spilde" en sælgers tid gang på gange i en fysisk butik for derefter at røvrende ham ved at sige den normal sætning som de fleste kommer med "Jeg tænker lige over det"..
Hvis kunden fra starten af siger, at han bare skal se tvet fordi han har set det på nettet, eller han søger noget info om det, og gerne vil se billedet så fint nok, men at virke som om han gerne vil købe det for så at spilde min tid, er jeg så utrolig træt af efterhånden.
Jeg undskylder mit udbrud og hvis jeg ramte nogen som har gjort dette, mit indlæg er kun for at få folk til at tænke over det eller bare sige det til sælgeren hvad de vil, istedetfor at spilde tiden for personen gang på gang.
Tilsidst kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer, hvad i mener om dette? Syntes i selv det er fair man som kunde gør sådan?
I kunne jo sætte jer selv i mine sko og tænke hvordan det så ville være..
Pante
