Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Callahan
Det scorer sgu ok må jeg sige, vil sgu næsten tro jeg hopper på det med det samme. Skal dog på en måde af med mit gamle samsung 32" også. Men den tid den sorg. Vil tjekke det i hifi og se en evt forskel. Tak for tråden vil sgu nok hoppe på dette tilbud må jeg sige.

P.S hviken favorit er jeres/dit?
Af lennon
Callahan skrev:Det scorer sgu ok må jeg sige, vil sgu næsten tro jeg hopper på det med det samme. Skal dog på en måde af med mit gamle samsung 32" også. Men den tid den sorg. Vil tjekke det i hifi og se en evt forskel. Tak for tråden vil sgu nok hoppe på dette tilbud må jeg sige.

P.S hviken favorit er jeres/dit?
8000 har en synligt bedre kontrastforhold da den bruger bedre billedbehandlingskredsløb/komponenter end 7000 serien i følge testen.Ellers er det vist mest design "tynd tyndere" man betaler for .

Min favorit hælder mere og mere over mod Samsungs plasma, som vi dog ikke ved så meget om . Men jeg forventer en overall bedre billedkvalitet, til en noget lavere pris . Er temmelig skeptisk overfor 8000 seriens dynamiske kontrast og inhomogene baggrundslys .
Af sjpoulsen
Glæder mig som et lille barn til at modtage tv'et så ville lige høre om en egentlig leveringsdato er blevet præciseret eller om man stadig bør sætte snuden op efter uge 22?

Er der nogle som har sat sig ind i hvilken 3d blue ray afspiller der giver mest value for pengene og om der også er lavet et stort gruppekøb på et sådan produkt?
Af Callahan
sjpoulsen skrev:Glæder mig som et lille barn til at modtage tv'et så ville lige høre om en egentlig leveringsdato er blevet præciseret eller om man stadig bør sætte snuden op efter uge 22?

Er der nogle som har sat sig ind i hvilken 3d blue ray afspiller der giver mest value for pengene og om der også er lavet et stort gruppekøb på et sådan produkt?
Prøv at tjekke denne tråd Poulsen, det gælder dette tv, der er bare lavet en ny tråd. Står lidt mere info her. http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... c&start=20
Af MrTV
Så har jeg modtaget bekræftelse på at TV'et er afsendt, så venter spændt på at fragtfirmaet ringer og aftaler en leveringstid.
Af sjpoulsen
Tak for info Callahan... Og også stort tak til Mr TV du får lige et kalp på skulderen. Det er super sejt at du har fået det her gruppekøb op at stå!
Af MrTV
donnerwelt skrev:Hej!

Kan man stadig nå at være med på dette tilbud på samsung UE46C7705 til 14000? :)
Ja hvis linket stadig virker, burde du stadig kunne være med i dette tilbud.
Dog skal du vide at de så ikke kan fortælle hvornår næste levering kan finde sted.
Af MrTV
MrTV skrev:

Kan man stadig nå at være med på dette tilbud på samsung UE46C7705 til 14000? :)
Dog skal du vide at de så ikke kan fortælle hvornår næste levering kan finde sted.
Og så kan jeg lige se at de har fjernet linket til tilbudet, så desværre gælder dette ikke mere.
Du kan jo prøve at kontakte dem og referere til dette tilbud, men tror desværre det bliver svært at presse prisen ned på de 14.000, da der pt er større efterspørgsel end udbud.
Hej - Jeg er ny her på tråden. Jeg nåede desværre heller ikke med på dete fællesindkøb, men jeg er med på et nyt, hvis prisen stadig er 14.000,-

MrTV skrev:
MrTV skrev:

Og så kan jeg lige se at de har fjernet linket til tilbudet, så desværre gælder dette ikke mere.
Du kan jo prøve at kontakte dem og referere til dette tilbud, men tror desværre det bliver svært at presse prisen ned på de 14.000, da der pt er større efterspørgsel end udbud.
Af Callahan
MrTV skrev:Så har jeg modtaget bekræftelse på at TV'et er afsendt, så venter spændt på at fragtfirmaet ringer og aftaler en leveringstid.
Hvor er du heldig :) !!! ville også gerne have mit inden ugen var omme, men kan da vente til næste uge samt midt af næste igen. SKAL dog have det inden der kommer VM fodbold ellers bliver jeg trist
MrTV skrev:
MrTV skrev:

Hej donnerwelt og andre der kom for sent til at deltage i dette fællesindkøb. Jeg har idag oprettet en ny tråd, hvor I kan give jeres interesse til kende hvis I er interesserede i at deltage i en ny runde fælleskøb på dette fantastiske TV