Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Omega9
Omega9 skrev:
Nico skrev:Lasen:

Du får da lige en midlertidig update så...

Hifiklubben var ikke interesseret i noget fælleskøb, prisen er ens for alle og de garantere selvfølgelig at de har den billigeste pris i fysisk butik.. Desuden så kom de med en kommentar mht. at de føler sig lidt misbrugt af de billige netbutikker fordi det trods alt er dem der står for fremvisning osv.

Dustinhome synes at fælleskøbet lød spændende, så de ville regne lidt på det og vende tilbage med en pris.

Fladskærmsshoppen forventer først skærmen omkring uge 24/25. Ifølge Jonas vil de første have skærmen hjem, og høre om den har de samme støj problemer som B855. Forståeligt nok har de ikke interesse i at bestille 20 stk. hjem, som efterfølgende bliver sendt retur pga. de støjer lige så meget som sidste års modeller.

SHG.dk var villige til at give en meget lille rabat, så lille man næsten ikke engang kunne se prisen havde rykket sig plus minimums køb på 10 stk. Så dem har jeg taget fat i igen for at høre om de ville komme med et nyt modspil, der kommer nok svar engang imorgen.

Expert Ballerup samt Komplett har jeg ikke hørt fra endnu.

Til INFO.

har jeg skrevet følgende til cinemagic.dk

Kan i give en pris på følgende TV Samgsung PS50c7705 plasma dem danske model
hvis vi er 15-20 personer som laver fælleskøb på den?
hvor der er prestigeservice på.

pt. har vi et bud på 13495kr + evt. usb dongel eller beslag.

jeg skriver tilbage så snart jeg høre noget.
Cinemagic.dk har informeret mig idag at de ikke kunne matche vores tilbud på kr.
13495 det ville blive dyrere.
Mvh
Omega9
Af Nico
Endnu en update:

Expert Ballerup: I følge Samsung ser deres leverancer af denne skærm meget sparsomme ud og ved bestilling kan vi ende med op med at vente til september. Derfor afslår han at give tilbud.

Expert Århus nord: Kan ikke være med på et bedre tilbud end det vi har fået indtil nu.

Dustinhome: Har givet tilbud, men dette er heller ikke på højde med det vi har indtil videre derfor skriver jeg tilbage til dem og høre om de vil komme med et modspil.

Men

Jeg har forespurgt hos en landdækkene kæde om de ville give et tilbud, men indtil videre skal han første høre baglandet da det ikke er sikkert at kæden vil have deres navn stående på en landsdækkene hjemmeside i forbindelse med fælleskøb. Dog fortæller han at butikken muligvis vil gøre det lokalt, men det var noget han skulle have fat i de øverste chefer for at afgøre, så der er et lille håb.

Tilbudet lyder: Samsung PS50C7705 incl. Samsung Slim Wallmount samt 2 stk. 3D briller til 13500,- ved køb af minimum 10 stk.

Lidt mere generelt skal folk nok heller ikke sætte sig op efter at kunne nå det til VM start, da Samsung er lidt sløve med leveringen. Så hvis i går efter det kan i vidst ligeså godt smutte ud og købe det til fuld pris, i stedet for at vente en uge eller to ekstra på et godt tilbud.
Af Omega9
Det lyder da rigtig spæendende, hvilken landsdækkende kæde er det?
Istedet for Samsung Slim Wallmount ophæng kan man få en samsung usb dongle.?
Jeg er med på tilbudet og vil cansel min ordre hos fladskærmsshoppen
når der kommer et link på denne side. Som lyder på 13495 kr og ET stk 3d brille som man får hos samsung.

mvh
O9
Af ajhals
Nico skrev: Jeg har forespurgt hos en landdækkene kæde om de ville give et tilbud, men indtil videre skal han første høre baglandet da det ikke er sikkert at kæden vil have deres navn stående på en landsdækkene hjemmeside i forbindelse med fælleskøb. Dog fortæller han at butikken muligvis vil gøre det lokalt, men det var noget han skulle have fat i de øverste chefer for at afgøre, så der er et lille håb.

Tilbudet lyder: Samsung PS50C7705 incl. Samsung Slim Wallmount samt 2 stk. 3D briller til 13500,- ved køb af minimum 10 stk.
Det tilbud er jeg super interesseret i. Jeg kan sagtens vente, behøver ikke have mit til VM.
Af akanhjo
Det ser ud til at det tilbud vi har fået er ekstraordinært, så jeg stemmer for at vi går efter det tilbud, hvis vi kan få skærmene snarest. det ser umiddelbart ikke ud til at prisen kan presses meget mere...
skal vi ha det eller hva? asap
Af Nico
Som sagt skal han lige snakke med de øverste så det er endnu ikke sikkert endnu.

Når der kommer svar på om det muligt vil jeg selvfølgelig høre for dem der interesseret i wifi dongle om de kan bytte ophæng eller måske 1 stk. 3D brille ud til fordel for wifi'en.

Omega9 har sendt dig en pb.
akanhjo skrev:Det ser ud til at det tilbud vi har fået er ekstraordinært, så jeg stemmer for at vi går efter det tilbud, hvis vi kan få skærmene snarest. det ser umiddelbart ikke ud til at prisen kan presses meget mere...
Et tilbud er altid til forhandling, så lad os nu se når det blevet undersøgt ;)
Senest rettet af Nico 27 maj 2010, 17:51, rettet i alt 1 gang.
Af Lasen
Nico skrev:Endnu en update:

Expert Ballerup: I følge Samsung ser deres leverancer af denne skærm meget sparsomme ud og ved bestilling kan vi ende med op med at vente til september. Derfor afslår han at give tilbud.

Expert Århus nord: Kan ikke være med på et bedre tilbud end det vi har fået indtil nu.

Dustinhome: Har givet tilbud, men dette er heller ikke på højde med det vi har indtil videre derfor skriver jeg tilbage til dem og høre om de vil komme med et modspil.

Men

Jeg har forespurgt hos en landdækkene kæde om de ville give et tilbud, men indtil videre skal han første høre baglandet da det ikke er sikkert at kæden vil have deres navn stående på en landsdækkene hjemmeside i forbindelse med fælleskøb. Dog fortæller han at butikken muligvis vil gøre det lokalt, men det var noget han skulle have fat i de øverste chefer for at afgøre, så der er et lille håb.

Lidt mere generelt skal folk nok heller ikke sætte sig op efter at kunne nå det til VM start, da Samsung er lidt sløve med leveringen. Så hvis i går efter det kan i vidst ligeså godt smutte ud og købe det til fuld pris, i stedet for at vente en uge eller to ekstra på et godt tilbud.

SUPER initiativ Nico!

Kan du sige hvor i landet butikken befinder sig? jeg går ud fra det er som afhentningspris og ikke leveret.

Jeg er helt klar interesseret, og man har jo stadig lov til at håbe på et tv til VM :)
Af Nico
Går stærkt ud fra at prisen er incl. levering, da tilbudet var et modspil til et forhåndværende tilbud jeg nævnte for ham, som også inkluderede fragt.

Butikken befinder sig i Århus.
Af Lasen
OK... selvom det ikke er inkl. fragt så er jeg stadig interesseret.....

Håber du snart får svar, så vi kan komme igang med at bestille :)
Af akanhjo
Nico skrev:Som sagt skal han lige snakke med de øverste så det er endnu ikke sikkert endnu.

Når der kommer svar på om det muligt vil jeg selvfølgelig høre for dem der interesseret i wifi dongle om de kan bytte ophæng eller måske 1 stk. 3D brille ud til fordel for wifi'en.

Omega9 har sendt dig en pb.
akanhjo skrev:Det ser ud til at det tilbud vi har fået er ekstraordinært, så jeg stemmer for at vi går efter det tilbud, hvis vi kan få skærmene snarest. det ser umiddelbart ikke ud til at prisen kan presses meget mere...
Et tilbud er altid til forhandling, så lad os nu se når det blevet undersøgt ;)
Jarj, men jeg tænkte atprisen er på et meget fair niveau i forhold til hvad man ellers kan få for de penge tilbudet lyder på.. men ja ja, alt er da til forhandling, bare der sker noget i de nærmeste dage..
Af Lomholt
Kan du ikke høre om de kan lave et tillægsTILBUD på Samsungs 3D blueray afspiller?
Hvis de kan, så er jeg meget tæt på at melde mig til.
Af Poloko
Synes det lyder som et godt tilbud. Er med på den hvis det lykkes at komme igennem med vægbeslaget, 2 stk 3D briller og det er incl fragt :)
Af Barnie
Tror det er på tide at min CRT 36" er moden for udskiftning. Jeg vil melde mig til dette, hvis dette blir til noget. :-)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 22