27 maj 2010, 14:45
13495 det ville blive dyrere.
Mvh
Omega9
Omega9 skrev:Cinemagic.dk har informeret mig idag at de ikke kunne matche vores tilbud på kr.Nico skrev:Lasen:
Du får da lige en midlertidig update så...
Hifiklubben var ikke interesseret i noget fælleskøb, prisen er ens for alle og de garantere selvfølgelig at de har den billigeste pris i fysisk butik.. Desuden så kom de med en kommentar mht. at de føler sig lidt misbrugt af de billige netbutikker fordi det trods alt er dem der står for fremvisning osv.
Dustinhome synes at fælleskøbet lød spændende, så de ville regne lidt på det og vende tilbage med en pris.
Fladskærmsshoppen forventer først skærmen omkring uge 24/25. Ifølge Jonas vil de første have skærmen hjem, og høre om den har de samme støj problemer som B855. Forståeligt nok har de ikke interesse i at bestille 20 stk. hjem, som efterfølgende bliver sendt retur pga. de støjer lige så meget som sidste års modeller.
SHG.dk var villige til at give en meget lille rabat, så lille man næsten ikke engang kunne se prisen havde rykket sig plus minimums køb på 10 stk. Så dem har jeg taget fat i igen for at høre om de ville komme med et nyt modspil, der kommer nok svar engang imorgen.
Expert Ballerup samt Komplett har jeg ikke hørt fra endnu.
Til INFO.
har jeg skrevet følgende til cinemagic.dk
Kan i give en pris på følgende TV Samgsung PS50c7705 plasma dem danske model
hvis vi er 15-20 personer som laver fælleskøb på den?
hvor der er prestigeservice på.
pt. har vi et bud på 13495kr + evt. usb dongel eller beslag.
jeg skriver tilbage så snart jeg høre noget.
13495 det ville blive dyrere.
Mvh
Omega9