Log ind med sociale netværk
27 maj 2010, 07:43
Jeg fik for 46" TV'et at vide, at jeg godt kunne, hvis jeg skrev i bemærkningsfeltet, at jeg ønskede dongle i stedet for beslaget.
Mvh. Martin
khv skrev:Skriv og spørg dem.khv skrev:Hej laurberger det muligt at bytte vægbeslag med wireless dongle?
er også med på "vognen" m.h.t. UE40C8705
Jeg fik for 46" TV'et at vide, at jeg godt kunne, hvis jeg skrev i bemærkningsfeltet, at jeg ønskede dongle i stedet for beslaget.
Mvh. Martin
27 maj 2010, 09:55
khv skrev:Det finder jeg lige ud af.khv skrev:Hej laurberger det muligt at bytte vægbeslag med wireless dongle?
er også med på "vognen" m.h.t. UE40C8705
27 maj 2010, 19:14
Kan se efter, fladskærmsshoppen har opdateret deres side i dag, har glemt at få vores link til fælleskøb på igen.
Jeg har rettet henvendelse til min kontakt person, om få det aktiveret igen.
Det sker imorgen, når de åbner igen.
Så hæng for guds skyld på sammenkøbet.
Jeg og andre vil gerne have tv at se VM fodbold... smiler
28 maj 2010, 10:09
laurberg skrev:Kan se efter, fladskærmsshoppen har opdateret deres side i dag, har glemt at få vores link til fælleskøb på igen.Så er linket aktiv igen.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto