Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Callahan
MrTV skrev:Da jeg hørte der åbenbart var problemer med leveringen af UE55C8705, hastede jeg mig til at høre hvorden det så ud for UE46C7705 modellen.
De får en frisk opdate på leveringen i morgen, og vil så kontakte mig efterfølgende.
Jeg poster når jeg høre nærmere.
Lyder super glæder mig så meget til dette tv lander hjemme i min stue
Af mhca
Callahan skrev:Hvordan ser det ud med denne bestilling, noget info om hvornår tv'et er "klar". Vi er nemlig kommet i uge 21.
Hvis jeg bestiller trækker de pengene med det samme eller når den smukke pakke er sendt?

Mvh
Callahan
Pengene trækkes som standard først ved afsendelsen af varen, når du køber online.
Af MrTV
MrTV skrev:Da jeg hørte der åbenbart var problemer med leveringen af UE55C8705, hastede jeg mig til at høre hvorden det så ud for UE46C7705 modellen.
De får en frisk opdate på leveringen i morgen, og vil så kontakte mig efterfølgende.
Jeg poster når jeg høre nærmere.
Så har jeg fået svar omkring leverings tidspunktet.
De vil modtage de første 2 skærme på lager i morgen, resten ankommer i næste uge.

Så alt tyder heldigvis på at der ikke er samme leveringsproblem med vores model som, der er på UE55C8705 modellen.

Og vi vil have vores fjernsyn hængende når VM starter i fodbold 8)
Af Callahan
MrTV skrev:
MrTV skrev:Så har jeg fået svar omkring leverings tidspunktet.
De vil modtage de første 2 skærme på lager i morgen, resten ankommer i næste uge.

Så alt tyder heldigvis på at der ikke er samme leveringsproblem med vores model som, der er på UE55C8705 modellen.
Og vi vil have vores fjernsyn hængende når VM starter i fodbold 8)
Ja jeg håber da godt nok ikke at "vores" model løber ind i samme problem som 55". Ser jo rigtigt meget frem til at skulle se HD fodbold på tv'et her til sommer når der spilles VM
Af Steph
Lækkert, og jeg var nr. 2 der bestilte. Så er der en chance for at varen bliver leveret inden weekenden :D :D
Af MrTV
Steph skrev:Lækkert, og jeg var nr. 2 der bestilte. Så er der en chance for at varen bliver leveret inden weekenden :D :D
Satser også på weekenden
Surround anlæget, USB harddisken og WiFi donglen skulle gerne komme i dag eller i morgen 8)
Af Callahan
Ja nu kommer alle de ting man så bare skal have ved siden af. Bedre lyd og lign kunne jeg forstille mig. Nogen der kan anbefale lyd til dette fjernsyn, har ikke forstand på lyd til fjernsyn da jeg ikke har brugt det før. Ydermere er der noget ekstra jeg burde overveje at købe til dette fjernsyn så det klapper fra start af?

Med venlig hilsen
Callahan
Af Tacko
Hvad så. Er de første TV leveret i uge 21 eller......
Senest rettet af Tacko 30 maj 2010, 20:28, rettet i alt 1 gang.
Af CHansen
Hej allesammen jeg er ny her på forum, jeg er meget interresseret i dette tilbud, men er lidt i tvivl om jeg allerede er for sent ude. Har prøvet at klikke på linket til bestilling, men der siger prisen over 17000,- hvordan forgår det? mht til rabat osv. Håber der er nogle det er venlige nok til lige at sætte mig lidt ind i tingene :)

Mvh
Chris
Af MrTV
CHansen skrev:Hej allesammen jeg er ny her på forum, jeg er meget interresseret i dette tilbud, men er lidt i tvivl om jeg allerede er for sent ude. Har prøvet at klikke på linket til bestilling, men der siger prisen over 17000,- hvordan forgår det? mht til rabat osv. Håber der er nogle det er venlige nok til lige at sætte mig lidt ind i tingene :)

Mvh
Chris
Hej Chris
Dette tilbud er desværre ikke gældende mere.
Du er ikke den eneste der ikke nåede dette tilbud, så jeg vil anbefale at se denne tråd http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=16541
Af Callahan
Er der nogen fra denne tråd der har fået sit tv endnu?
Af MrTV
Callahan skrev:Er der nogen fra denne tråd der har fået sit tv endnu?
Mit blev sendt i torsdags, men havde desværre først mulighed for at modtage det i dag, så sidder spændt og venter på fragt firmaet.
Af Steph
Hej

Vi hentede selv vores hos fragtfirmaet i fredags, da de ellers først kunne levere det idag. Så vi har hygget os i weekenden med at prøve det af :) .
Af Tacko
Lyder godt. Så modtager vi andre forhåbentlig i løbet af denne uge. Kan bare ikke vente :D