Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tfp
Er der nogle af jer som har fundet nogle gode indstillinger af billede?
Af Dizzy
Er der andre end mig, som ikke kan få beslaget til at passe? Skruerne er alt for lange?
Brugeravatar
Af laurberg
Hej. Vedr beslag. kig på side 10 i denne tråd. der er en løsning
Af Thure Jensen
Til Bonze:

Du skal ændre opløsningen inde i din yousee box, da det er den der sender signalet ud.Jeg kender ikke boxen godt nok til at kunne guide dig.
Af Dizzy
laurberg skrev:Hej. Vedr beslag. kig på side 10 i denne tråd. der er en løsning
Takker meget. Vi endte med at halvere afstandsstykkerne. Fandme for ringe at beslaget ikke passer. :/

En anden ting: Er der ingen overhovedet, som har modtaget briller eller voucher?
Brugeravatar
Af C-TEI
Dizzy skrev:
Takker meget. Vi endte med at halvere afstandsstykkerne. Fandme for ringe at beslaget ikke passer. :/

En anden ting: Er der ingen overhovedet, som har modtaget briller eller voucher?
jeg har lavet et indlæg om dette. jeg er igang med at finde ud af det.
Af Kjøller
C-TEI skrev:
Dizzy skrev:

Jeg fik svar fra Samsung i går og brillerne skal udleveres af sælgeren. Hvor jeg derefter kontakte Fladskærmsshoppen, som skrev at de vil sende dem U/B, når de få dem på lager fra Samsung.
Af Cairns
Jeg lagde 500 kr. ekstra hos fladskærmsshoppen og fik det originale Samsung beslag med i stedet for Bratech. Det passer perfekt!! Super fed skærm, men heller ingen briller med her.
Brugeravatar
Af C-TEI
Kjøller skrev:
C-TEI skrev:
Dizzy skrev: Takker meget. Vi endte med at halvere afstandsstykkerne. Fandme for ringe at beslaget ikke passer. :/

Jeg fik svar fra Samsung i går og brillerne skal udleveres af sælgeren. Hvor jeg derefter kontakte Fladskærmsshoppen, som skrev at de vil sende dem U/B, når de få dem på lager fra Samsung.
Det er nøjagtigt det samme jeg kom frem til. Har skrevet det i min tråd 8)
Brugeravatar
Af laurberg
Ved ikke om i har lagt mærke til det. Men efter fladskærmsshoppen har opdateret deres side idag, er alle vore link til sammenkøb, væk. Så hvis der stadig er flere som vil købe 46" C8705, skal vedkommende der lavede aftalen på denne, nok kontakte dem og få linket aktiveret.
Af Thure Jensen
Nu har jeg haft mit i en uge og jeg må bare sige. HOLD DA OP ET FEDT FJERSYN :D :)
Har også købt en DB-C6900 3D afspiller i Hifiklubben til 2500,- incl samsungs 3d startpakke med 2 briller og en 3d animation film Monsters vs aliens.
Det spiller bare det hele.
Hvis i vil dele filer med pcen er det en god ting at downloade PC Share Mannager 4.1 og installere. Findes under software til BD-c6900 afspilleren på deres hjemmeside.
Jeg har ikke haft noget at sætte en finger på . Cl modul fra yousee og HD pakke spiller bare og ingen problemer med kanaler, dog lige det med programguiden, men WTF. O_O
Af Asskicker
Er der nogen af jer der har rodet med Media Play delen? jeg synes ikke jeg kan få min til at opdatere de ting der ligger i mine mapper.. Hvis jeg flytter noget fra 1 mappe til en anden viser den det ikke i den nye mappe? hmm
Brugeravatar
Af C-TEI
jeg har også problemer med deres opdatering. men nu har jeg ikke prøvet så meget. så mon ikke den kommer til sidst.

jeg har ikke netværk sat til, så bliver nød til at downloade fra nettet og så sær usb keyen i fjernsynet. Men det har ikke virket endnu. Hvis nogen ved hvordan, må de gerne skrive det.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17