Log ind med sociale netværk

26 maj 2010, 20:35

Til Bonze:
Du skal ændre opløsningen inde i din yousee box, da det er den der sender signalet ud.Jeg kender ikke boxen godt nok til at kunne guide dig.

Du skal ændre opløsningen inde i din yousee box, da det er den der sender signalet ud.Jeg kender ikke boxen godt nok til at kunne guide dig.
									  26 maj 2010, 22:38

En anden ting: Er der ingen overhovedet, som har modtaget briller eller voucher?

laurberg skrev:Hej. Vedr beslag. kig på side 10 i denne tråd. der er en løsningTakker meget. Vi endte med at halvere afstandsstykkerne. Fandme for ringe at beslaget ikke passer. :/
En anden ting: Er der ingen overhovedet, som har modtaget briller eller voucher?
									  26 maj 2010, 23:54

Dizzy skrev:jeg har lavet et indlæg om dette. jeg er igang med at finde ud af det.laurberg skrev:Hej. Vedr beslag. kig på side 10 i denne tråd. der er en løsningTakker meget. Vi endte med at halvere afstandsstykkerne. Fandme for ringe at beslaget ikke passer. :/
									  27 maj 2010, 08:33

C-TEI skrev:Jeg fik svar fra Samsung i går og brillerne skal udleveres af sælgeren. Hvor jeg derefter kontakte Fladskærmsshoppen, som skrev at de vil sende dem U/B, når de få dem på lager fra Samsung.Dizzy skrev:jeg har lavet et indlæg om dette. jeg er igang med at finde ud af det.laurberg skrev:Hej. Vedr beslag. kig på side 10 i denne tråd. der er en løsningTakker meget. Vi endte med at halvere afstandsstykkerne. Fandme for ringe at beslaget ikke passer. :/
									  27 maj 2010, 15:11

Kjøller skrev:Det er nøjagtigt det samme jeg kom frem til. Har skrevet det i min tråd 8)C-TEI skrev:Jeg fik svar fra Samsung i går og brillerne skal udleveres af sælgeren. Hvor jeg derefter kontakte Fladskærmsshoppen, som skrev at de vil sende dem U/B, når de få dem på lager fra Samsung.Dizzy skrev: Takker meget. Vi endte med at halvere afstandsstykkerne. Fandme for ringe at beslaget ikke passer. :/jeg har lavet et indlæg om dette. jeg er igang med at finde ud af det.
									  27 maj 2010, 19:33

Ved ikke om i har lagt mærke til det. Men efter fladskærmsshoppen har opdateret deres side idag, er alle vore link til sammenkøb, væk. Så hvis der stadig er flere som vil købe 46" C8705, skal vedkommende der lavede aftalen på denne, nok kontakte dem og få linket aktiveret.

27 maj 2010, 21:34

Nu har jeg haft mit i en uge og jeg må bare sige. HOLD DA OP ET FEDT FJERSYN 

Har også købt en DB-C6900 3D afspiller i Hifiklubben til 2500,- incl samsungs 3d startpakke med 2 briller og en 3d animation film Monsters vs aliens.
Det spiller bare det hele.
Hvis i vil dele filer med pcen er det en god ting at downloade PC Share Mannager 4.1 og installere. Findes under software til BD-c6900 afspilleren på deres hjemmeside.
Jeg har ikke haft noget at sætte en finger på . Cl modul fra yousee og HD pakke spiller bare og ingen problemer med kanaler, dog lige det med programguiden, men WTF.

Har også købt en DB-C6900 3D afspiller i Hifiklubben til 2500,- incl samsungs 3d startpakke med 2 briller og en 3d animation film Monsters vs aliens.
Det spiller bare det hele.
Hvis i vil dele filer med pcen er det en god ting at downloade PC Share Mannager 4.1 og installere. Findes under software til BD-c6900 afspilleren på deres hjemmeside.
Jeg har ikke haft noget at sætte en finger på . Cl modul fra yousee og HD pakke spiller bare og ingen problemer med kanaler, dog lige det med programguiden, men WTF.
									  27 maj 2010, 23:46

jeg har også problemer med deres opdatering. men nu har jeg ikke prøvet så meget. så mon ikke den kommer til sidst.
jeg har ikke netværk sat til, så bliver nød til at downloade fra nettet og så sær usb keyen i fjernsynet. Men det har ikke virket endnu. Hvis nogen ved hvordan, må de gerne skrive det.

jeg har ikke netværk sat til, så bliver nød til at downloade fra nettet og så sær usb keyen i fjernsynet. Men det har ikke virket endnu. Hvis nogen ved hvordan, må de gerne skrive det.
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto