Log ind med sociale netværk
20 maj 2010, 19:52
Til info, så er der stadig 5 stk tilbage der kan leveres i uge 21/22
sjpoulsen skrev:Godt arbejde MRTVHåber du bliver glad for dit nye TV, ser også frem til at modtage mit.
Jeg er lige hoppet med på dit gruppekøb!
Samsungs model ue46c7705 er bare et super nice tv og sweet at du får forhandlet den ned på min smertegrænsepris :-)
Til info, så er der stadig 5 stk tilbage der kan leveres i uge 21/22
23 maj 2010, 10:25
Mere er der ikke aftalt.
Derfor vil de 10 første kunne få en hurtig levering, hvorefter man ikke kan love hvornår næste levering kan ske. Der er åbenbart stor efterspørgsel på Samsungs nye skærme, og har derfor svært ved at følge med efterspørgslen.
Til info er der 4 stk tilbage
Tacko skrev:Godt gået MrTVDer er ikke fastlagt at det er min 10 der skal købe denne skærm, jeg sagde at jeg regnede med at der nok ville komme omkring 10 bestillinger.
- men hvis vi ikke når op på ialt 10 bestillinger, annulleres aftalen så eller bliver prisen den aktuelle kr. 15.995 jf. Fladskæmsshoppens hjemmeside
Mere er der ikke aftalt.
Derfor vil de 10 første kunne få en hurtig levering, hvorefter man ikke kan love hvornår næste levering kan ske. Der er åbenbart stor efterspørgsel på Samsungs nye skærme, og har derfor svært ved at følge med efterspørgslen.
Til info er der 4 stk tilbage
24 maj 2010, 02:45
Jeg har kigget mig grundigt omkring og med dette tilbud er jeg ikke i tvivl om at 7705 er den hel rette model til mig. Billedkvaliteten på både 8705 og 7705 er helt i top, men da jeg faktisk bedst kan lide designet på 7705, gør det jo mit valg lidt lettere. Det er rigtig ærgerligt at model 8705 har den der gennemsigtige plastikkant som man med model 7705 heldigvis slipper for at se på.
Det bliver så fedt at få skærmen op på vægen
Det bliver så fedt at få skærmen op på vægen
25 maj 2010, 13:48
Og så er de første 10 TV købt
Tilbudet vil dog stadig være gældende lidt endnu, dog kan man ikke fortælle hvornår næste levering kan finde sted.
Callahan skrev:Hvordan ser det ud med denne bestilling, noget info om hvornår tv'et er "klar". Vi er nemlig kommet i uge 21.Jeg har hørt en fugl synge om fredag/lørdag, men vil ikke lægge hovedet på blokken
Hvis jeg bestiller trækker de pengene med det samme eller når den smukke pakke er sendt?
Mvh
Callahan
Og så er de første 10 TV købt
Tilbudet vil dog stadig være gældende lidt endnu, dog kan man ikke fortælle hvornår næste levering kan finde sted.
25 maj 2010, 14:10
Jeg kan godt lige stikke en finger i jorden hos fladskærmsshoppen, nu hvor jeg alligevel har kontakt med dem.
kan dog se de pt ikke har den i deres sortiment.
Dizzy skrev:Ja der kunne sikkert være stor interesse i dette, da det både ville gælde for dem der har købt 8705 og 7705 modellen.Tacko skrev: Hvad med et gruppekøb af Samsungs 3D-afspiller BD-C6900Kanon ide
Jeg kan godt lige stikke en finger i jorden hos fladskærmsshoppen, nu hvor jeg alligevel har kontakt med dem.
kan dog se de pt ikke har den i deres sortiment.
25 maj 2010, 14:56
Dizzy skrev:Fladskærmsshoppen regner med at få afspilleren på lager næste uge, men da deres fortjeneste er meget lav på afspilleren (3-5%) har de ikke mulighed for at lave et tilbud på denne.Tacko skrev: Hvad med et gruppekøb af Samsungs 3D-afspiller BD-C6900Kanon ide
25 maj 2010, 15:00
Da jeg hørte der åbenbart var problemer med leveringen af UE55C8705, hastede jeg mig til at høre hvorden det så ud for UE46C7705 modellen.
De får en frisk opdate på leveringen i morgen, og vil så kontakte mig efterfølgende.
Jeg poster når jeg høre nærmere.
De får en frisk opdate på leveringen i morgen, og vil så kontakte mig efterfølgende.
Jeg poster når jeg høre nærmere.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto