Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Steph
pengene trækkes først når tv bliver sendt.. :)
Af sjpoulsen
Godt arbejde MRTV

Jeg er lige hoppet med på dit gruppekøb!

Samsungs model ue46c7705 er bare et super nice tv og sweet at du får forhandlet den ned på min smertegrænsepris :-)
Af MrTV
sjpoulsen skrev:Godt arbejde MRTV

Jeg er lige hoppet med på dit gruppekøb!

Samsungs model ue46c7705 er bare et super nice tv og sweet at du får forhandlet den ned på min smertegrænsepris :-)
Håber du bliver glad for dit nye TV, ser også frem til at modtage mit.

Til info, så er der stadig 5 stk tilbage der kan leveres i uge 21/22
Af Tacko
Godt gået MrTV

- men hvis vi ikke når op på ialt 10 bestillinger, annulleres aftalen så eller bliver prisen den aktuelle kr. 15.995 jf. Fladskæmsshoppens hjemmeside
Af MrTV
Tacko skrev:Godt gået MrTV

- men hvis vi ikke når op på ialt 10 bestillinger, annulleres aftalen så eller bliver prisen den aktuelle kr. 15.995 jf. Fladskæmsshoppens hjemmeside
Der er ikke fastlagt at det er min 10 der skal købe denne skærm, jeg sagde at jeg regnede med at der nok ville komme omkring 10 bestillinger.
Mere er der ikke aftalt.

Derfor vil de 10 første kunne få en hurtig levering, hvorefter man ikke kan love hvornår næste levering kan ske. Der er åbenbart stor efterspørgsel på Samsungs nye skærme, og har derfor svært ved at følge med efterspørgslen.

Til info er der 4 stk tilbage
Af sjpoulsen
Jeg har kigget mig grundigt omkring og med dette tilbud er jeg ikke i tvivl om at 7705 er den hel rette model til mig. Billedkvaliteten på både 8705 og 7705 er helt i top, men da jeg faktisk bedst kan lide designet på 7705, gør det jo mit valg lidt lettere. Det er rigtig ærgerligt at model 8705 har den der gennemsigtige plastikkant som man med model 7705 heldigvis slipper for at se på.

Det bliver så fedt at få skærmen op på vægen :)
Af Tacko
Så er TV'et bestilt. Var lige hos Fona og tjekke af endnu engang. Virker som et super-TV og så til den pris.
Endnu en gang tak til MrTV.

Hvad med et gruppekøb af Samsungs 3D-afspiller BD-C6900 ;)
Af Dizzy
Tacko skrev: Hvad med et gruppekøb af Samsungs 3D-afspiller BD-C6900 ;)
Kanon ide :)
Af Callahan
Hvordan ser det ud med denne bestilling, noget info om hvornår tv'et er "klar". Vi er nemlig kommet i uge 21.
Hvis jeg bestiller trækker de pengene med det samme eller når den smukke pakke er sendt?

Mvh
Callahan
Af Callahan
jeg tror jeg fik sidsten der, glæder mig rigtigt meget, super initiativ MrTv.

Hvad siger folk med garanti køb, er det noget der er værd at tage med eller hvordan skal det bearbejdes?

Mvh
Callahan
Af MrTV
Callahan skrev:Hvordan ser det ud med denne bestilling, noget info om hvornår tv'et er "klar". Vi er nemlig kommet i uge 21.
Hvis jeg bestiller trækker de pengene med det samme eller når den smukke pakke er sendt?

Mvh
Callahan
Jeg har hørt en fugl synge om fredag/lørdag, men vil ikke lægge hovedet på blokken :)

Og så er de første 10 TV købt
Tilbudet vil dog stadig være gældende lidt endnu, dog kan man ikke fortælle hvornår næste levering kan finde sted.
Af MrTV
Dizzy skrev:
Ja der kunne sikkert være stor interesse i dette, da det både ville gælde for dem der har købt 8705 og 7705 modellen.

Jeg kan godt lige stikke en finger i jorden hos fladskærmsshoppen, nu hvor jeg alligevel har kontakt med dem.
kan dog se de pt ikke har den i deres sortiment.
Af MrTV
Dizzy skrev:
Fladskærmsshoppen regner med at få afspilleren på lager næste uge, men da deres fortjeneste er meget lav på afspilleren (3-5%) har de ikke mulighed for at lave et tilbud på denne.
Af MrTV
Da jeg hørte der åbenbart var problemer med leveringen af UE55C8705, hastede jeg mig til at høre hvorden det så ud for UE46C7705 modellen.
De får en frisk opdate på leveringen i morgen, og vil så kontakte mig efterfølgende.
Jeg poster når jeg høre nærmere.