24 maj 2010, 16:17
Hej dav.
Efter af have luret på denne side og forummet i over et år, måtte man vel hellere melde sig til
Jeg har i skrivende stund en ufattelig trofat Fujitsu Siemens Scaleoview w19-1 skærm(1440X900. 8MS, TN), og den må nok siges at have været intet mindre end fantastisk gennem de mange år jeg nu har haft den.
Men nu syntes jeg tiden er inde til at kigge efter en ny (selvom min kæreskærm stadig virker lige så godt som den dag jeg købte den...)
Jeg syntes LED-belyste skærme er interessante, og farverne "springer"/"popper" virkerlig
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter i en ny skærm, så håber på at I herinde kan pege på nogle skærme eller pege i den rigtige retning
Jeg bruger primært min skærm til spil (WoW, Half-Life, assassins Creed)+ surf.
Men det bliver da også til nogle timer i både Photoshop CS4 og Illustrator CS4
Skærmener tilsluttet til min bærbar som erstatning for dens skærm
Jeg havde forestillet mig en skærm mellem 22 og 25 tommer
Og nu ved jeg ikke hvor meget det har at sige, men 19XX x 12XX i opløsning?
Jeg har 1440 X 900 og kan godt mærke at jeg gerne vil have mere plads, især i photoshop og illustrator
og mth til panel, hvad skal man så lige vælge der?
og mth pris, så gerne under 3500
håber der nogle er kan hjælpe mig herinde
Efter af have luret på denne side og forummet i over et år, måtte man vel hellere melde sig til
Jeg har i skrivende stund en ufattelig trofat Fujitsu Siemens Scaleoview w19-1 skærm(1440X900. 8MS, TN), og den må nok siges at have været intet mindre end fantastisk gennem de mange år jeg nu har haft den.
Men nu syntes jeg tiden er inde til at kigge efter en ny (selvom min kæreskærm stadig virker lige så godt som den dag jeg købte den...)
Jeg syntes LED-belyste skærme er interessante, og farverne "springer"/"popper" virkerlig
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter i en ny skærm, så håber på at I herinde kan pege på nogle skærme eller pege i den rigtige retning
Jeg bruger primært min skærm til spil (WoW, Half-Life, assassins Creed)+ surf.
Men det bliver da også til nogle timer i både Photoshop CS4 og Illustrator CS4
Skærmener tilsluttet til min bærbar som erstatning for dens skærm
Jeg havde forestillet mig en skærm mellem 22 og 25 tommer
Og nu ved jeg ikke hvor meget det har at sige, men 19XX x 12XX i opløsning?
Jeg har 1440 X 900 og kan godt mærke at jeg gerne vil have mere plads, især i photoshop og illustrator
og mth til panel, hvad skal man så lige vælge der?
og mth pris, så gerne under 3500
håber der nogle er kan hjælpe mig herinde