Log ind med sociale netværk
24 maj 2010, 17:12
ajhals skrev:Må jeg anbefale, hvis det ikke allerede er tilfældet, at man prøver at få forhandlet et vægbeslag med ind i prisen.... Kunne der ikke være stemning for det ??I de mails jeg har sendt rundt har jeg forespurgt om tilbud ved afhentning hvis muligt, pris med levering samt merpris ved køb af beslag og/eller WIFI dongle.
24 maj 2010, 17:57
Blaath skrev:Hej de har det da ikke ved komplett.dk?Øøøh, jo de har.. Dog er der kun 1 tilbage... Der var 5 tidligere på dagen.
Nogen som ved et sted hvor de får dem hjem helt sikkert?
24 maj 2010, 20:40
Jeg har i slutningen af april bestilt 1 stk. PS50C7705 hos Fladskærmsshoppen.dk til 13.495 kr. og leveringen er nu desværre udskudt af 2 omgange.
Jeg vil rigtig gerne være med i samkøbet, da jeg kun kan være interesseret i 2 par briller (et par der medfølger fra Samsung og det andet par fra Fladskærmsshoppen, ikke sandt?)
Så skriv mig endelig på listen - jeg skal bare vide om min nuværende ordre skal annulleres eller om den kan samkøres med samkøbet? 8)
Og til info: Jeg har også skrevet med Jonas fra Fladskærmsshoppen.dk og han beretter også til mig, at de ikke kan yde nogen økonomisk kompensation trods den udskudte levering - med mindre at den falder yderligere i pris inden leveringen. Så vil han gerne kigge på prisen igen.
Jeg vil rigtig gerne være med i samkøbet, da jeg kun kan være interesseret i 2 par briller (et par der medfølger fra Samsung og det andet par fra Fladskærmsshoppen, ikke sandt?)
Så skriv mig endelig på listen - jeg skal bare vide om min nuværende ordre skal annulleres eller om den kan samkøres med samkøbet? 8)
Og til info: Jeg har også skrevet med Jonas fra Fladskærmsshoppen.dk og han beretter også til mig, at de ikke kan yde nogen økonomisk kompensation trods den udskudte levering - med mindre at den falder yderligere i pris inden leveringen. Så vil han gerne kigge på prisen igen.
24 maj 2010, 20:49
Her er en liste til at starte med:
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2594629/ ... ign-Priser
marco@moeller skrev:Jeg har i slutningen af april bestilt 1 stk. PS50C7705 hos Fladskærmsshoppen.dk til 13.495 kr. og leveringen er nu desværre udskudt af 2 omgange.Hvis den lille Jonas ikke vil være med til at give afslag i prisen og usb dongel etc. kan vi handle andre steder der er mange der gerne vil tage mod en stor ordre.
Her er en liste til at starte med:
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2594629/ ... ign-Priser
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto