Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ajhals
Må jeg anbefale, hvis det ikke allerede er tilfældet, at man prøver at få forhandlet et vægbeslag med ind i prisen.... Kunne der ikke være stemning for det ??
Af Omega9
ajhals skrev:Må jeg anbefale, hvis det ikke allerede er tilfældet, at man prøver at få forhandlet et vægbeslag med ind i prisen.... Kunne der ikke være stemning for det ??
ja eller en Samsung USB dongle til internet samt bedre pris :D
Af Nico
ajhals skrev:Må jeg anbefale, hvis det ikke allerede er tilfældet, at man prøver at få forhandlet et vægbeslag med ind i prisen.... Kunne der ikke være stemning for det ??
I de mails jeg har sendt rundt har jeg forespurgt om tilbud ved afhentning hvis muligt, pris med levering samt merpris ved køb af beslag og/eller WIFI dongle.
Af Blaath
til jer der har købt ved komplett.dk
Er der ikke nogen briller med overhovdet?
Af poteen
Der er som udgangspunkt ikke 3D briller med nogen Samsung fjersyn lige i øjeblikket, men en voucher istedet for som man kan sende ind og på den måde få et par briller.
Af poteen
Blaath skrev:Hej de har det da ikke ved komplett.dk?

Nogen som ved et sted hvor de får dem hjem helt sikkert?
Øøøh, jo de har.. Dog er der kun 1 tilbage... Der var 5 tidligere på dagen.
Af Blaath
poteen. Jeg har lige bestilt der fra..
Dog meget ked af at der ikke var noget tilkøb af forsikring til tv
Af poteen
Well, du har jo Samsungs Prestige service garanti de første 2 år, så det er da ikke så skidt endda :)

Er du sikker på du har bestilt? De har stadigvæk ét på lager..
Af Blaath
Er det sikkert at der er prestige forsikring med når det er købt ved komplett.dk?

Jamen ja da jeg bestilte var der 2 igen, så nu er der 1 igen:-) Nu håber jeg bare det gengiver 3d bedre end LCD modellen..
Af poteen
Det er der på alle samsung skærme der er solgt i Norden.
Af Blaath
ok dækker den Burnin fejl eller hvad dækker den helt presist? Nogen steder man kan læse om det?
Af marco@moeller
Jeg har i slutningen af april bestilt 1 stk. PS50C7705 hos Fladskærmsshoppen.dk til 13.495 kr. og leveringen er nu desværre udskudt af 2 omgange.

Jeg vil rigtig gerne være med i samkøbet, da jeg kun kan være interesseret i 2 par briller (et par der medfølger fra Samsung og det andet par fra Fladskærmsshoppen, ikke sandt?)

Så skriv mig endelig på listen - jeg skal bare vide om min nuværende ordre skal annulleres eller om den kan samkøres med samkøbet? 8)

Og til info: Jeg har også skrevet med Jonas fra Fladskærmsshoppen.dk og han beretter også til mig, at de ikke kan yde nogen økonomisk kompensation trods den udskudte levering - med mindre at den falder yderligere i pris inden leveringen. Så vil han gerne kigge på prisen igen.
Af Omega9
marco@moeller skrev:Jeg har i slutningen af april bestilt 1 stk. PS50C7705 hos Fladskærmsshoppen.dk til 13.495 kr. og leveringen er nu desværre udskudt af 2 omgange.

Jeg vil rigtig gerne være med i samkøbet, da jeg kun kan være interesseret i 2 par briller (et par der medfølger fra Samsung og det andet par fra Fladskærmsshoppen, ikke sandt?)

Så skriv mig endelig på listen - jeg skal bare vide om min nuværende ordre skal annulleres eller om den kan samkøres med samkøbet? 8)

Og til info: Jeg har også skrevet med Jonas fra Fladskærmsshoppen.dk og han beretter også til mig, at de ikke kan yde nogen økonomisk kompensation trods den udskudte levering - med mindre at den falder yderligere i pris inden leveringen. Så vil han gerne kigge på prisen igen.
Hvis den lille Jonas ikke vil være med til at give afslag i prisen og usb dongel etc. kan vi handle andre steder der er mange der gerne vil tage mod en stor ordre.
Her er en liste til at starte med:

http://www.pricerunner.dk/pl/2-2594629/ ... ign-Priser
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 22